تصاویر بیشتری از ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند به بیرون درز پیدا کرد!

امروز نیز تصاویری از محیط کاربری نسخه ی پیش نمایش ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند، به بیرون درز کرده است. در حالی که زمان انتشار نسخه ی پیش نمایش ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند بسیار نزدیک است، برای کاربرانی که در انتظار انتشار این نسخه هستند بسیار جذاب است که تصاویری را پیش […]

امروز نیز تصاویری از محیط کاربری نسخه ی پیش نمایش ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند، به بیرون درز کرده است. در حالی که زمان انتشار نسخه ی پیش نمایش ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند بسیار نزدیک است، برای کاربرانی که در انتظار انتشار این نسخه هستند بسیار جذاب است که تصاویری را پیش از موعد مشاهده کنند.

windows-10-phones-leak-keyboard

 

مایکروسافت برخلاف گوگل که طراحی متریال را با آخرین نسخه ی سیستم عامل خود ادغام کرد، تغییرات اساسی در رابط کاربری نسخه ی بعدی سیستم عامل موبایل خود، اعمال نکرده است اما چند تغییر قابل توجه در نسخه ی جدید وجود دارد. یکی از این تغییرات، گزینه های جدید در صفحه کلید می باشد. در تلفن هایی با صفحه نمایش بزرگ مانند لومیا 1520، تایپ کردن با یک دست در بیشتر مواقع یا بسیار مشکل است یا غیر ممکن! این مشکل با صفحه کلید جدید مایکروسافت تقریبا حل شده است. به تصاویر بالا دقت کنید.

windows-10-phones-leak-voice-recording

ویژگی دیگری که در تصاویر بالا هم مشاهده می کنید،وجود برنامه ای اختصاصی و جداگانه برای ضبط صدا می باشد که به کاربران امکان ضبط صدا و به اشتراک گذاشتن آن توسط ایمیل و سرویس ابری OneDrive، در محیطی ساده را می دهد. ممکن است این سوال را داشته باشید که آیا امکان ضبط تماس ها نیز وجود دارد یا خیر؟ باید بگوییم خیر، بلافاصله پس از برقراری تماس، این برنامه به صورت خودکار بسته می شود.

windows-10-phones-leak-alarms

 

بعد از این، شما برنامه ی آلارم را با طراحی جدید و همسو با نسخه ی موجود در ویندوز 10 برای رایانه های شخصی، خواهید داشت.

مایکروسافت درصدد است تا در ماه فوریه، ساخت اول از پیش نمایش ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند را منتشر کند. در حالی که هنوز مشخص نیست که کدام یک از دستگاه های مجهز به ویندوز فون، ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد، مایکروسافت اعلام کرده است، تمامی دستگاه هایی که به ویندوز فون 8 مجهز هستند، نسخه ی پایانی و عمومی ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند را دریافت خواهند کرد.

windows-10-phones-leak-apps

windows-10-phones-leak-explorer

windows-10-phones-leak-start

windows-10-phones-leak-wallpapers

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال