تصاویر تلفن هوشمند Dual LTE Xiaomi Redemi 1S به بیرون درز پیدا کردند!

پیشتر اعلام کردیم که شایعاتی پیرامون عرضه ی تلفن هوشمند جدید Redemi 1S ژیائومی، در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد ای نتلفن هوشمند قرار است در تاریخ 4 ژانویه ی سال 2015 روانه بازار شوند. این تلفن هوشمند که از نسل چهارم شبکه ی 4G-LTE به صورت کامل پشتیبانی می کند، […]

پیشتر اعلام کردیم که شایعاتی پیرامون عرضه ی تلفن هوشمند جدید Redemi 1S ژیائومی، در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد ای نتلفن هوشمند قرار است در تاریخ 4 ژانویه ی سال 2015 روانه بازار شوند. این تلفن هوشمند که از نسل چهارم شبکه ی 4G-LTE به صورت کامل پشتیبانی می کند، با اپراتور های China Unicorn, China Telecom و China Mobile، سازگاری کاملی دارد. حال تصاویر جدیدی از این تلفن هوشمند منتشر شده است که به شایعات پیرامون آن، دامن می زنند.

ابعادی که در رابطه با این تلفن هوشمند منتشر شده است، اعداد 134×67.21×9.2 میلی متر را نشان داده و وزن آن نیز 132 گرم اعلام شده است. این ابعاد در مقایسه با نسل قبلی تلفن هوشمند Redemi 1S که منتشر شده بود، اندازه ای کوچکتر با ابعاد 132x69x9.9 میلی متر را نشان می دهد و همچنین وزن آن نیز حدود 26 گرم کمتر می باشد که جالب توجه هستند.همچنین، انتظار می رود که این مدل جدید در رنگ های جدید قرمز، آبی، زرد، سفید، مشکی، سبز، نارنجی و ازغوانی عرضه شود.

Dual-LTE-Xiaomi-Redmi-1S-L-and-the-OG-Xiaomi-Redmi-1S-R (1) Dual-LTE-Xiaomi-Redmi-1S-L-and-the-OG-Xiaomi-Redmi-1S-R

تلفن هوشمند Dual LTE Xiaomi Redmi 1S صفحه ی نمایشی 4.7 اینچی با وضوح تصویر 720×1280، پردازنده ی 64 بیتی و 4 هسته ای Snapdragon 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه ی داخلی و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات را دارا می باشد و اگر به دنبال اضافه کردن کارت حافظه به آن می باشید، می توانید از کارت های جانی جهت انجام این کار استفاده کنید.

دوربین پشتی این تلفن هوشمند، 8 مگاپیکسل دقت دارد و دوربین جلویی آن نیز 2 مگاپیسکلی می باشد . همچنین، باتری داخلی این تلفن هوشمند، 2200 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت، در آن خود نمایی میکند.

ما نیز همچون شما امیدواریم این تلفن هوشمند فردا رونمایی شود. البته نباید از اخبار و شایعاتی که به سرعت در رابطه با پرچم دار جدید ژیائومی، تلفن هوشمند Mi5 منتشر می شود، غافل شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال