تصاویر لو رفته از کیف‌های HTC One M9، گوشی هوشمندی متفاوت را نشان می‌دهد

ظاهرا گوشی One M9 کمپانی اچ‌تی‌سی از نظر طراحی و خصوصیات ظاهری هم دستخوش تغییراتی خواهد شد. کمپانی Spigen کیف محصوصی برای این گوشی هوشمند طراحی کرده که …

تا رویداد MWC 2015 فقط پنج روز مانده و شایعات مختلف هر روز بیشتر و بیشتر ‌می‌شود. یکی از این شایعات مربوط به گوشی HTC One M9 است که اینبار با ظاهری متفاوت در خبر‌ها دیده شده است. اگر به یاد داشته باشید، تصاویر گذشته‌ای که از این گوشی به بیرون درز کرد شباهت‌های بسیاری به پرچمداران گذشته‌ی HTC داشته که برای خیلی از ما موضوعی ناامید کننده بود.

همانطور که در خبر‌های اخیر دائما بدین موضوع اشاره شده، HTC One M9 از نظر سخت افزاری پیشرفت‌هایقابل توجهی را به همراه خواهد داشت. از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به سیستم روی یک چیپ سریعتر، اسپیکر‌های ارتقاء یافته‌ی BoomSound و سنسور دوربین بهتر اشاره داشت، اما اخبار پیشین حاکی از عدم تغییرات عمده در ظاهر این محصول بودند.

اچ تی سی وان M9

اما شرکت Spigen در جدیدترین کیفی که برای این پرچمدار شرکت اچ تی سی طراحی کرده ظاهری متفاوت از گوشی را به نمایش گذاشته است. تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان دهنده تغییر در لوگوی HTC و از بین رفتن نوار مشکی رنگ لوگو هستند. همچنین در HTC One M9 سعی شده تا فضای کناری گوشی کمتر شود و صفحه نمایش بیشترین فضا را اشغال کند که همین امر به مدرن‌‌تر شدن گوشی کمک زیادی خواهد کرد. مطابق انتظار دکمه‌های فیزیکی در جلوی گوشی دیده نمی‌شود و اسپیکر‌ها با این که بزرگ‌تر شده؛ فضای کمتری را اشغال کرده‌اند.

سنسور دوربین جلوی گوشی نیز همانند Desire Eye مقداری بزرگ به نظر می‌رسد ولی کیفیت مناسب آن بدون شک بزرگی آن را از یاد می‌برد. همانطور که در تصاویر هم مشخص است، نمای پشتی گوشی با کیف آن توصیف کننده‌ی مشخصات خاصی از آن نیست چرا که کیف ساخته شده تقریبا جایی را برای دید ما نگذاشته و کل فضای مربوطه را پوشانده است. گفته می‌شود شرکت اچ تی سی از جدیدترین پرچمدار خود روز یک شنبه و در رویداد جهانی MWC 2015 در شهر بارسلون رونمایی می‌کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال