تصاویر کارت های جدید و قدرتمند GTX 970 و GTX 980 شرکت EVGA منتشر شدند

هفته ی گذشته و پس از معرفی کارت گرافیک GeForce GTX 980 Classified Kingpin Edition توسط شرکت EVGA، حال تصاویری جدید از این کارت گرافیک تک هسته ای منتشر شده است که ویژگی های ظاهری آن به خوبی مشخص شده است. همچنین، تصویر جدید کارت گرافیک GeForce GTX 970 FTW این شرکت نیز همراه آن منتشر شده […]

هفته ی گذشته و پس از معرفی کارت گرافیک GeForce GTX 980 Classified Kingpin Edition توسط شرکت EVGA، حال تصاویری جدید از این کارت گرافیک تک هسته ای منتشر شده است که ویژگی های ظاهری آن به خوبی مشخص شده است. همچنین، تصویر جدید کارت گرافیک GeForce GTX 970 FTW این شرکت نیز همراه آن منتشر شده است که هر دو نوید دو کارت پایدار و فوق العاده قدرتمند را می دهند.

EVGA GeForce GTX 980 Classified KiNGPiN Edition 2

سیستم خنک کنندگی این کارت ها ACX 2.0 نام دارد و برای اولین بار در کارت GTX 780 Ti شرکت EVGA شاهد نسخه ی جدید این سیستم خنک کنندگی بودیم. کارت GTX 980 از مدار 10 فازه بهره می برد و برق مورد نیاز خود را به وسیله ی دو کانکتور PCIe هشت پین و یک کانکتور PCIe شش پین تامین می کند که نتیجه ی این سیستم، پایداری فوق العاده بالای کارت ها در اورکلاک های سنگین می باشد و همانطور که هفته ی گذشته تصویری از تست 3dMark Fire Strike برایتان قرار دادیم، کارت GTX 980 Classified KINGPIN Edition توانسته بود رکورد این تست را بشکند.

EVGA GeForce GTX 970 Classified

EVGA GeForce GTX 970 Classified 2

از سوی دیگر، کارت گرافیک GeForce GTX 970 FTW که دومین کارت قدرتمند شرکت انویدیا می باشد، برق مصرفی خود را از طریق یک کانکنور 8 پین و PCIe و یک کانکتور PCIe شش پین تامین می کند و از سیستم خنک کنندگی ACX 2.0 نیز بهره می برد.

این دو کارت، می تواند انتخابی مناسب برای گیمرها و افرادی باشد که به دنبال شکستن رکورد های اورکلاک هستند…. نظر شما در این مورد چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال