تلفن هوشمند nova 6 SE هوآوی رونمایی شد

شرکت هوآوی به تازگی از گوشی هوشمند میان رده جدید خود به نام nova 6 SE با چهاردوربین مربعی شکل در عقب رونمایی کرده است که از مشخصات قابل توجهی بهره می برد و نسخه ارزان قیمت سری Nova 6 به حساب می آید.  گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، هوآوی به تازگی از محصول […]

شرکت هوآوی به تازگی از گوشی هوشمند میان رده جدید خود به نام nova 6 SE با چهاردوربین مربعی شکل در عقب رونمایی کرده است که از مشخصات قابل توجهی بهره می برد و نسخه ارزان قیمت سری Nova 6 به حساب می آید.

 گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، هوآوی به تازگی از محصول جدید خود یعنی nova 6 SE پس از مدت ها انتظار رونمایی به عمل آورده است. این گوشی هوشمند از طراحی جذاب و منحصربفردی در مقایسه با سایر مدل های هوآوی بهره می برد.

nova 6 SE به صفحه نمایش 6.4 اینچی Full HD+ IPS، پردازنده هشت هسته ای کایرین 810 با تراشه گرافیکی ARM Mali-G52 ، حافظه رم 8 گیگابایتی LPDDR4x ، حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.0.1 و چندی دیگر مجهز است.

همچنین باید دوربین عقب چهارگانه 48/8/2/2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی روزنه ای روی نمایشگر 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. سنسور اثرانگشت این گوشی هوشمند هوآوی در قسمت کناری دستگاه تعبیه شده و در بحث ابعاد باید به 159*76*8.7 میلیمتری و وزن 183 گرمی پرداخت.

پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای 802.11 ac ، بلوتوث 5.0LE، جی پی اس و پورت USB-C دیگر ویزگی nova 6 SE است. هوآوی تلفن هوشمند جدید را با پک باتری 4200 میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 40 واتی عرضه می کند.

nova 6 SE در رنگ های صورتی، سبز، مشکی با قیمت 312 دلار عرضه می شود.

جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال