تماشا کنید: رکورد تایپ با موبایل توسط یک کاربر آیفون 6 پلاس شکسته شد

یکی از کاربرانی که از کیبورد Fleksy در تلفن هوشمندش استفاده می کند رکورد خودش را در گینس برای سریع ترین تایپ با موبایل شکست. Marcel Fernandes Filho که پیشتر رکورد 18.19 ثانیه را برای سرعت تایپش ثبت کرده بود اکنون رکورد 17 ثانیه را زده است. این نوجوان برزیلی با یک آیفون 6 پلاس […]

یکی از کاربرانی که از کیبورد Fleksy در تلفن هوشمندش استفاده می کند رکورد خودش را در گینس برای سریع ترین تایپ با موبایل شکست. Marcel Fernandes Filho که پیشتر رکورد 18.19 ثانیه را برای سرعت تایپش ثبت کرده بود اکنون رکورد 17 ثانیه را زده است. این نوجوان برزیلی با یک آیفون 6 پلاس با کیبورد Fleksy عبارت 25 کلمه ای را به زبان انگلیسی در 17 ثانیه تایپ کرده است. اگر کنجکاوید که که این عبارت را بدانید می توانید جمله را در زیر مشاهده کنید:

“The razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human.”

برای بزرگداشت این رویداد فلسکی قیمت کیبوردش را در پلی استور به 2 دلار کاهش داده و همچنان با قیمت 1 دلار در فروشگاه اپلیکیشن اپل عرضه می شود.

فلسکی این سرعت تایپ را مدیون پیشرفته ترین تصحیح کننده ی ایراد های تایپی در دنیا و سیستم حدس کلمات بسیار قوی است. پیشنهاد می دهیم ویدئوی زیر را تماشا کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/J6A3f[/aparat]

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال