تماشا کنید: مقایسه لرزشگیر اپتیکال در آیفون 6 و گلکسی نوت 4

سامسونگ و اپل به معرفی گلکسی نوت 4 و آیفون 6 برای اولین بار امکان لرزشگیری اپتیکال را به دوربین هایشان اضافه کردند. در این مطلب قصد داریم تا ارائه ی یک ویدئو قدرت لرزشگیر اپتیکال این دو تلفن هوشمند انقلابی را مقایسه کنیم. هر چند اعتقاد داشته باشید که هنگام عکاسی و فیلم برداری […]

سامسونگ و اپل به معرفی گلکسی نوت 4 و آیفون 6 برای اولین بار امکان لرزشگیری اپتیکال را به دوربین هایشان اضافه کردند. در این مطلب قصد داریم تا ارائه ی یک ویدئو قدرت لرزشگیر اپتیکال این دو تلفن هوشمند انقلابی را مقایسه کنیم.

هر چند اعتقاد داشته باشید که هنگام عکاسی و فیلم برداری دستتان کم می لرزد بازهم لرزش های کوچکی وجود دارد، بسیاری از تلفن های هوشمند نیز این امکان را در دوربین هایشان دارند اما حقیقت اینجاست که اگر یک لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی نرم افزاری خوبی نداشته باشد کارایی ندارد.

سامسونگ این لرزشگیر را برای اولین بار با نام Smart OIS معرفی کرده که ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار دیجیتالی این لرزشگیر است و از این پس روی کاور محصولات جدید سامسونگ با دیدن این نام به قابلیت لرزشگیری اپتیکال دوربین دستگاه پی خواهیم برد. برای همین امکان اپل نام Cinematic Video Stabilization انتخاب کرده است.

در این ویدئو شاهد عملکرد این دو لرزشگیر خواهیم بود. در مقایسه ی این دو لرزشگیر باید گفت که گلکسی نوت 4 در تکان های کوچک و آیفون 6 در لرزش های شدید بهتر عمل کرده است. در کل شاید بتوان عملکرد این دو تلفن هوشمند را یکسان دانست اما گلکسی نوت 4 کمی بهتر عمل می کند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/OsGCw[/aparat]

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال