تولید انبوه آیفون6 از هفته آینده و آی فبلت از آگوست

در این مرحله، معقول به نظر می رسد که فرض کنیم، با وجود شایعات مختلف، اپل آیفون بعدی را طبق معمول در سپتامبر معرفی خواهد کرد. اگر عرضه ی آن به اواخر سپتامبر (زمان همیشگی) برسد، زیاد تعجب آور نیست که شایعات جدیدی به وجود آید که بگویند آیفون 6 تولید انبوه خود را از هفته بعد […]

در این مرحله، معقول به نظر می رسد که فرض کنیم، با وجود شایعات مختلف، اپل آیفون بعدی را طبق معمول در سپتامبر معرفی خواهد کرد. اگر عرضه ی آن به اواخر سپتامبر (زمان همیشگی) برسد، زیاد تعجب آور نیست که شایعات جدیدی به وجود آید که بگویند آیفون 6 تولید انبوه خود را از هفته بعد آغاز خواهد کرد. ایده جالب تر در مورد آی فبلت است.

طبق گزارش اخبار روزانه اقتصاد، با آغاز تولید انبوه آیفون6 از هفته بعد، آیفون 5.5اینچی تا هفته دوم آگوست تولید انبوه خود را آغاز نخواهد کرد. بنابه گزارش ها، Foxconn و Pegatron  حتی به استخدام کارکنان بیشتری به منظور کاهش استرس ناشی از تولید آیفون ها اقدام کرده اند و Foxconn در فکر افزودن ربات هایی برای خطوط مونتاژ است. اما سوالی که وجود دارد اینکه این دستگاه ها چه زمانی وارد بازار خواهند شد؟

چند روز پیش شنیدیم که سازندگان با تولید قسمت های جدید فوق العاده نازک آیفون مشکل دارند. اما با وجود این تعداد شایعه درباره آیفون6 باور نمی کردیم که این گوشی در اواخر سپتامبر به فروش نرسد، تا اینکه چیزهای متفاوتی شنیدیم.

هنوز هم پیش بینی در مورد اینکه چه اتفاقی برای آیفون 5.5 اینچی خواهد افتاد، دشوار است وهنوز برای  شایعات آغاز تولید انبوه دستگاهی که قبل از تعطیلات عرضه می شود اندکی زود است. ولی دلایلی برای تردید وجود دارد که شامل شایعاتی درمورد تأخیر در عرضه و این واقعیت که ما هیچ کاستی در آن نمی بینیم و این برای دستگاهی که به زودی معرفی می شود بسیار عجیب است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال