تکنولوژی Nvidia G-Sync به دنیای لپتاپ ها می آید : نیازی به تغییر سخت افزار نیست

تکنولوژی G-Sync شرک انویدیا به دنیای لپتاپ ها وارد خواهد شد و از این پس، تعداد زیادی از صفحه های نمایش، از این تکنولوژی استفاده خواهند کرد، اما هزینه ی این ورود کمی بالا می باشد. دلیل این موضوع، این است که مانیتور ها نیاز به سخت افزار مشخصی دارند تا جادوی این تکنولوژی در دنیای […]

تکنولوژی G-Sync شرک انویدیا به دنیای لپتاپ ها وارد خواهد شد و از این پس، تعداد زیادی از صفحه های نمایش، از این تکنولوژی استفاده خواهند کرد، اما هزینه ی این ورود کمی بالا می باشد. دلیل این موضوع، این است که مانیتور ها نیاز به سخت افزار مشخصی دارند تا جادوی این تکنولوژی در دنیای بازی های رایانه ای مشاهده شود، چیزی که هنوز دنیای بازی های سیستم های موبایلی نیازی به آن ندارند.

وب سایت PC Perspective به تازگی دست به بررسی درایور آزمایشی شرکت انویدیا زده است که برای نوت بوک های G751 عرضه شده و تکنولوژی G-Sync را فعال میکند و در این بررسی، اعلام شده است که آنها بدون هیچ سخت افزار خاصی، اقدام به نصب این درایور کرده اند و تقریبا از صحت نصب آن مطمئن شده اند.

Nvidia G-Sync technology is coming to laptops, no custom hardware required 2

بعد از این کار، آنها به سراغ لپتاپ رفته و قطعات آن را از هم جدا کردند تا از صحت این موضوع که G-Sync با بروزرسانی نرم افزاری کار می کند و فعال می شود، با خبر شوند و اینگونه نیز شده است و به نظر می رسد، این تکنولوژی واقعا نیاز به یک بروزرسانی نرم افزاری دارد. البته به نظر نمی رسد این درایور هک شده باشد و بیشتر برای تست منتشر شده بوده است. با این حال، پس از مدت زمان کوتاهی، Asus Nordic Support درایوری را عرضه کرده است که این فن آوری، به صورت کامل فعال می شود! به تازگی و بعد از این قضایا نیز انویدیا اعلام کرده است که فن آوری G-Sync در دنیای دسکتاپ ها با دنیای محصولات موبایلی، کمی متفاوت می باشد و در آینده ی نزدیک در رابطه با این تفاوت ها صحبت خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال