حضور شرکت های فناوری ایرانی در باکوتل 2019

شرکت ها و استارتاپ های فناوری ایرانی با حمایت دولت این کشور امکان حضور در باکوتل 2019 را پیدا کردند. بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات ، نواوری و فناوری های برتر آذربایجان از روز سوم تا ششم دسامبر در پایتخت این کشور ، باکو برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

شرکت ها و استارتاپ های فناوری ایرانی با حمایت دولت این کشور امکان حضور در باکوتل 2019 را پیدا کردند. بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات ، نواوری و فناوری های برتر آذربایجان از روز سوم تا ششم دسامبر در پایتخت این کشور ، باکو برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و بنابر گزارش وبسایت ITO ، سازمان فناوری اطلاعات ایران ، صندوق ملی نواوری آیران و سازمان علوم و فناوری حمایت مالی به منظور حضور شرکت ها و استارتاپ های فناوری محلی در این نمایشگاه را فراهم آوردند.

به منظور استفاده از این بسته حمایتی مالی ، استارتاپ ها می بایست برنامه ای که تاکنون بیش از 10000 بار دانلود شده است را داشته باشند. این برنامه می بایست از واسط کاربری به زبان آذری هم بهره مند باشد. باکوتل یک نمایشگاه تجاری و پایگاه شبکه بندی است که فرصتی نمایش تازه ترین خدمات و دستاوردها و برقراری ارتباط با فعالان خارجی را برای استارتاپ ها فراهم می آورد.

وزیر ارتباطات ایران ، محمد جواد آذری جهرمی از سال 2017 تا کنون هر سال از این نمایشگاه بازدید کرده است. در طول برگزاری باکوتل 2018 ، کشورهای ایران ، روسیه ، آذربایجان و ترکیه توافقنامه ای را امضاء کردند که بر اساس آن 2 میلیون دلار صرف گسترش همکاری این کشورها در عرصه فناوری سرمایه گذاری خواهد شد. پیش بینی می شود که این قرارداد در حاشیه باکوتل 2019 بازنگری و تمدید بشود. جهت مشاهده سایر اخبار از سایت اخبار فناوری دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال