درایورهای ورژن NVIDIA 340.52 اکنون در دسترس هستند

همراه با عرضه ی تبلت NVIDIA SHIELD، این شرکت درایورهای GeForce 340.52 خود را نیز منتشر کرده است. این نسخه به دستگاه های سازگار اجازه می دهد تا از GameStream استفاده کنند. این نسخه برای بازی Metro:Redux and Final Fantasy XIV  نیز بهینه سازی شده است. این درایور، از کارت های گرافیک سری 8 GeForce […]

همراه با عرضه ی تبلت NVIDIA SHIELD، این شرکت درایورهای GeForce 340.52 خود را نیز منتشر کرده است. این نسخه به دستگاه های سازگار اجازه می دهد تا از GameStream استفاده کنند. این نسخه برای بازی Metro:Redux and Final Fantasy XIV  نیز بهینه سازی شده است.

این درایور، از کارت های گرافیک سری 8 GeForce و بعد از آن پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است، برای پردازنده های گرافیکی که بر اساس طراحی Fermi یا بعد از آن نمی باشند، 340.xx آخرین نسخه درایور خواهد بود و بعد از آن آپدیت جدیدی ارائه نخواهد شد.

البته NVIDIA قصد دارد تا آوریل 2016 پشتیبانی گسترده ای برای درایورهای سری 340.xx و قبل از آن فراهم کند. اما زمانی که Fermi، Kepler و Maxwell به درایور سری 343.xx آپگرید شوند، کارت گرافیک هایی که با طراحی Tesla و قبل از آن  باشند نمی توانند از درایورهای جدید استفاده کنند.

گفته شده که بیشتر محتوای این درایور، کپلر و بعد از آن را هدف قرار داده است. در هر صورت، این درایور برای کارت های pre-Fermi در دسترس است.

لینک کوتاه | منبع: pcper

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال