درز تصاویر و مشخصات نسخه جدید گلکسی A5 سامسونگ؛ پردازنده 8 هسته‌ای، صفحه‌نمایش 5.2 اینچی OLED

پس از اینکه در هفته‌های گذشته، نسل دوم گلکسی A7 سامسونگ توانست مجوز سازمان تنظیم مقررات رادیویی و صدور گواهی تجهیزات مخابراتی کشور چین، موسوم به TENNA را اخذ کند، حال نوبت به نسل دوم گلکسی A5 سامسونگ با شماره مدل SM-A5100 شده است که موفق به کسب گواهی این سازمان شده و بدین ترتیب […]

پس از اینکه در هفته‌های گذشته، نسل دوم گلکسی A7 سامسونگ توانست مجوز سازمان تنظیم مقررات رادیویی و صدور گواهی تجهیزات مخابراتی کشور چین، موسوم به TENNA را اخذ کند، حال نوبت به نسل دوم گلکسی A5 سامسونگ با شماره مدل SM-A5100 شده است که موفق به کسب گواهی این سازمان شده و بدین ترتیب و به رسم همیشگی TENNA مشخصات این گوشی‌هوشمند به بیرون درز کند.

بر اساس لیست منتشر شده TENNA از مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه، قلب گلکسی A5 جدید را یک پردازنده هشت‌ هسته‌ای با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورده و این دو در مجموع روشنی بخش صفحه‌نمایش 5.2 اینچی OLED این گوشی جدید که از رزولوشن 1920 در 1080 برخوردار است، خواهند بود.

این دستگاه که دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا است، در بحث امکانات و تجهیزات تصویربرداری، از یک دوربین اصلی با سنسور 8 یا 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. گفتنی است وزن گلکسی A5 جدید چیزی در حدود 145 گرم بوده و ابعاد آن نیز 144.7×70.8×6.9 میلی‌متر خواهد بود و قرار است میزبان نسخه 5.1.1 اندروید آب‌نبات‌چوبی باشد. تنوع رنگی این گوشی رنگ طلایی را هم ارائه داده و بر اساس آنچه پیش از این در FCC آمده بود نسل دوم گلکسی A5 سامسونگ، از یک باتری 2900 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

شایان ذکر است که پیش از این آژانس TENNA مشخصات که نسل دوم گلکسی A7 را هم نیز منتشر کرده بود که بر اساس آن، این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی OLED، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 یا 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

با این تفاسیر احتمالاً در روزهای آینده نیز شاهد انتشار مشخصات نسل گلکسی A3 سامسونگ هم نیز باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال