دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی برای آیفون 6

اگر خبری که روز پنج شنبه منتشر شد صحت داشته باشد، دوربین آیفون 6 سیزده مگاپیکسل با سنسور سونی و مدل Exmor IMX220 خواهد بود. گفته شده پرچمدار جدید سونی Z3 که معرفی و عرضه اش با آیفون 6 همزمان خواهد بود دوربین اصلی 20 مگاپیکسل را عرضه خواهد کرد.در کنار سنسور 1/2.3″، این دوربین […]

اگر خبری که روز پنج شنبه منتشر شد صحت داشته باشد، دوربین آیفون 6 سیزده مگاپیکسل با سنسور سونی و مدل Exmor IMX220 خواهد بود. گفته شده پرچمدار جدید سونی Z3 که معرفی و عرضه اش با آیفون 6 همزمان خواهد بود دوربین اصلی 20 مگاپیکسل را عرضه خواهد کرد.در کنار سنسور 1/2.3″، این دوربین به کاربران ایفون 6 این امکان را می دهد که با کیفیت 1080 فیلم برداری کنند.

نا گفته نماند اپلی ها هر اقدامی که کنند محبوبند این ادعا ثابت شده است، چرا که هم اکنون پرچمداران فعلی شرکت با دوربین های 8 مگاپیکسلی از سایر رقبای 13 و 20 مگاپیکسلی خود محبوب تر هستند.

امسال تا قبل از این خبر، همه ی شایعات از 8 مگاپیکسیلی بودن دوربین اصلی آیفون 6 صحبت می کردند. تصاویری که منتظر شده اند از سیستم احتمال عکاسی در آیفون 6 خبر می دهند در ادامه مطلب این تصاویر را با هم می بینیم.

13MP-Sony-sensor-rumored-for-the-Apple-iPhone-6s-rear-camera(3) 13MP-Sony-sensor-rumored-for-the-Apple-iPhone-6s-rear-camera

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال