دو تلفن هوشمند از ZTE در چین لو رفته است

گزارشی در روز یک شنبه از Tenna در چین منتشر شد دو تلفن هوشمند تازه وارد از شرکت چینی ZTE را تایید می کند. مدل زد تی ای S2004 به نظر می رسد یک پرچمدار باشد. این تلفن هوشمند صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 دارد. پردازنده این دستگاه چهار هسته ای […]

گزارشی در روز یک شنبه از Tenna در چین منتشر شد دو تلفن هوشمند تازه وارد از شرکت چینی ZTE را تایید می کند. مدل زد تی ای S2004 به نظر می رسد یک پرچمدار باشد. این تلفن هوشمند صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 دارد. پردازنده این دستگاه چهار هسته ای با کلاک 2.5 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم خواهد بود.

این دستگاه دارای 16 گیگابایت حافظه ی داخلی غیرقابل افزایش است که بخش مبهمی از ویژگی ها این دستگاه است، به نظر می رسد نداشتن درگاه میکرو اس دی در یک تلفن هوشمند اکنون ایراد محسوب می شود. این دستگاه به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز است. اندروید 4.4.4 از پیش بر روی پرچمدار بعدی شرکت زد تی ای نصب خواهد شد. این تلفن هوشمند که در رنگ های مشکی و سفید عرضه خواهد شد به اتصال 4G و LTE مجهز است.

مدل دیگری که از آن صحبت شد Q509T نام دارد که صفحه نمایش آن 5 اینچی است و رزلوشن 480 در 854 دارد. پردازنده ی چهارهسته ای این دستگاه با فرکانس 1.3 گیگاهرتز کار می کند، رم آن 512 مگابایت و حافظه ی داخلی اش 4 گیگابایت است. درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی آن قابلیت افزایش حافظه تا 32 گیگابایت را به کاربر می دهد. دوربین اصلی 5 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز دو مگاپیکسلی است. نکته ی قابل توجه درباره ی این تلفن هوشمند باتری قدرتمند 3900 میلی آمپری آن است.

گفته شده هر دو تلفن هوشمند از سری نوبیا از شرکت زد تی ای خواهند بود. جزییات دقیقی از زمان عرضه ی این تلفن های هوشمند اعلام نشده است.

ZTE-Q509T

ZTE-S2004

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال