راه اندازی Ginger.io با استفاده از تلفن های هوشمند برای تشخیص بیماری های روانی

برای بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند، زندگی فرد تنها به جستجو، اس ام اس و دیگر فعالیت ها از طریق تلفن هوشمند خود اختصاص یافته است. در رویه ای بزرگتر، این دستگاه ها یک سری اطلاعات رفتاری را جمع آوری می کند که شامل فعالیت هایی از قبیل سابقه تماس های فرد و محل وی […]

برای بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند، زندگی فرد تنها به جستجو، اس ام اس و دیگر فعالیت ها از طریق تلفن هوشمند خود اختصاص یافته است. در رویه ای بزرگتر، این دستگاه ها یک سری اطلاعات رفتاری را جمع آوری می کند که شامل فعالیت هایی از قبیل سابقه تماس های فرد و محل وی است. با استفاده از این اطلاعات، Ginger.io بیماری های روانی و علائم مربوط به آن ها را زمانی که به وجود می آید، شناسایی می کند.

ایده Ginger.io ساده است: از طریق استفاده از اطلاعات رفتاری، برنامه راه اندازی شده عادات و فعالیت های افراد را با بیماری های روانی (یا کسی که در گذشته چنین بیماری داشته است) مقایسه میکند و زمانی که پرچم قرمز خال خال شد یک هشداری خواهد داد. در این موارد این هشدار در قالب یک پیام متنی به خود کاربر و دکترش ارسال می شود.

هشدار ها مربوط به چیزهایی مانند کاهش پیام هایی که کاربر ارسال میکند نسبت به حالت معمول، یا بی حالی که با توجه به تحرک کم مشخص می شود و … هستند. این تغییرات در عادت فرد می تواند افسردگی یا علائم مربوط به سایر بیماری ها را نشان دهد.

این سیستم بر اساس تحقیقات انجام شده توسط آزمایشگاه رسانه ای MIT می باشد و توسط بیش از 25 ارائه دهنده مراقبت های سلامتی در حال استفاده است. این برنامه همچنین برای تحقیق در آزمایشی مشابه در دانشگاه کالیفرنیا در دِیویس استفاده شده است که در این آزمایش افراد زیر سن قانونی مبتلا به سایکوز تحت نظارت قرار گرفته بودند.

لینک کوتاه | منبع: slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال