راه حل بیل گیتس برای خروج از بحران جهانی کرونا

در حالی که شیوع ویروس کرونا در آمریکا و جهان ادامه دارد و هنوز درمان قطعی ای برای این بیماری کشف نشده است، بیل گیتس و دستیارانش راه حل هایی را برای کمک به مردم آمریکا و دولت ارائه داده اند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل BusinessInsider، بیل گیتس همراه با […]

در حالی که شیوع ویروس کرونا در آمریکا و جهان ادامه دارد و هنوز درمان قطعی ای برای این بیماری کشف نشده است، بیل گیتس و دستیارانش راه حل هایی را برای کمک به مردم آمریکا و دولت ارائه داده اند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل BusinessInsider، بیل گیتس همراه با متخصص خود که در بنیاد بیل و ملیندا گیتس با وی همکاری دارد راه حل هایی را برای خروج از وضعیت فعلی ارائه داده اند. گیتس که پیش از این نیز در مورد همه گیری ویروس های جهانی هشدار داده بود در بیانیه خود برای شکست ویروس کرونا گفت: اکنون آمریکا فرصت های لازم برای رفع این مشکل را از دست داده است. اما تصمیمات مهمی که توسط رهبران گرفته می شود می تواند روی کاهش این بحران و همچنین کاهش تعداد قربانیان موثر باشد.

گیتس قدم اول در بهینه سازی این وضعیت را قرنطینه همگانی آمریکا می داند. به اعتقاد وی قرنطینه نکردن برخی ایالت ها یک فاجعه محسوب می شود. زمانی که مردم به راحتی رفت و آمدهای خود را انجام می دهند، پس ویروس نیز می تواند رفت و آمد کند. قرنطینه می تواند ابتلای مردم به این ویروس را کاهش دهد. تا زمان فروکش کردن این بیماری 10 هفته زمان نیاز است و تصمیم های بی جا می تواند باعث سردرگمی، مشکلات اقتصادی مرگ و میر بیشتر و حتی بازگشت ویروس شود. آزمایش های غربالگری نیز باید در ابتدا بر روی کارمندان مراکز بهداشت و سپس کسانی که در خط مقدم قرار دارند انجام شود.

اقدام آخر نیز در مورد کشف واکسن این ویروس خواهد بود. توسعه درمان و ساخت واکسن برای این بیماری نیازمند اطلاعات درست است. رهبران دولت ها می توانند با انتشار اخبار درست به ابن موضوع کمک کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال