رشد فروش تبلت ها در سه ماهه ی چهارم سال 2014، تنها 1 درصد بوده است!

آخرین آماری که از سوی Strategy Analytics در حال منتشر شدن می باشد، نشان می دهد که تعداد فروش تبلت ها در سه ماهه ی چهارم سال 2014، جندان جالب نبوده است و فروش آنها نسبت به سال گذشته، تنها 1 درصد بیشتر شده است که البته این میزان نیز مدیون بیشتر شدن تعداد تبلت های […]

آخرین آماری که از سوی Strategy Analytics در حال منتشر شدن می باشد، نشان می دهد که تعداد فروش تبلت ها در سه ماهه ی چهارم سال 2014، جندان جالب نبوده است و فروش آنها نسبت به سال گذشته، تنها 1 درصد بیشتر شده است که البته این میزان نیز مدیون بیشتر شدن تعداد تبلت های ارزان قیمت اندرویدی بازار می باشد. همچنین، میزان رشد فروش تبلت ها در سال 2014، 6.6 درصد بوده است.

در سه ماهه ی چهارم سال 2014 میلادی، تعداد 78.3 میلیون دستگاه تبلت، روانه ی بازار شده است و در سه ماهه ی چهارم سال 2014 نیز، این تعداد 77.2 میلیون دستگاه بوده است و طبق آمار Strategy Analytics، میزان 27 درصد از کل این تبلت ها، مربوط به تبلت های شرکت اپل می باشد. اما تبلت های اندرویدی، با 66 درصد سهم بازار، همچنان نیز جزو محبوب ترین تبلت های می باشند. همچنین تبلت های ویندوزی نیز پیشرفت بسیار خوبی نسبت به گذشته ی خود داشتند و توانستند رشد 89 درصدی داشته باشند که قابل توجه می باشد و احتمال می رود با عرضه ی ویندوز 10، این میزان بسیار بسیار بیشتر از قبل شود و بخش قابل توجهی از بازار در اختیار تبلت های ویندوزی در آید. تعداد تبلت های ویندوزی که در سه ماهه ی چهارم سال 2014 روانه ی بازار شد، 5.1 میلیون دستگاه بوده است و اپل نیز در مجموع، 21.4 میلیون دستگاه را در سه ماهه ی چهارم سال 2014 وارد بازار کرده است.

همانطور که گفته شد، احتمال دارد با عرضه ی ویندوز 10، شاهد رشد فوق العاده ای در بازار تبلت های ویندوزی باشیم چرا که سیستم عامل ویندوز، فوق العاده پیشرفته تر از سیستم عامل های iOS و اندروید می باشد. نظر شما در این باره چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال