رمزارز (کریپتوکارنسی) پاکیائو

 روز یکشنبه، مانی پاکیائو، قهرمان بوکس، پیش روی طرفداران خود خبر رونمایی از ارز دیجیتال خود را داد. این ارز به طرفداران او امکان خرید کالا و برقراری ارتباط با پاکیائو را به شکلی مشابه با اپلیکیشن جرمی رنر و سایر پروژه های پایگاه های طرفداران می دهد. اگرچه ارزش این ارز به پایگاه بزرگ […]

 روز یکشنبه، مانی پاکیائو، قهرمان بوکس، پیش روی طرفداران خود خبر رونمایی از ارز دیجیتال خود را داد. این ارز به طرفداران او امکان خرید کالا و برقراری ارتباط با پاکیائو را به شکلی مشابه با اپلیکیشن جرمی رنر و سایر پروژه های پایگاه های طرفداران می دهد. اگرچه ارزش این ارز به پایگاه بزرگ طرفداران پاکیائو است، اما مانند یک ارز دیجیتال معمولی عمل می کند. پاکیائو با کمک گروه GCOX، شرکتی در جنوب شرقی آسیا، مدل جدیدی را برای توکن های افراد مشهور ابداع کرده است. در وبسایت شرکت آمده است که،«GCOX انقلابی در تعامل افراد مشهور و طرفداران آن ها به وجود آورده و امکان دسترسی عمومی غیرموازی به افراد مشهور را حاصل آورده است. علاوه بر این، پایگاه مذکور این امکان را به افراد مشهور می دهد تا در مراحل مختلف زندگی خود از  ابزار و واسط های زیادی که در بلاکچین ACCLAIM وجود دارند بهره گیرند».  

پاکیائو اولین نسخه آزمایشی از این مدل است، اگرچه بر اساس گزارش ها جیسون درولو و مایکل اون،فوتبالیست پرآوازه انگلیسی، نیز برنامه همکاری با GCOX را دارند. شماری دیگر از ورزشکاران و افرادبرجسته نیز مبادرت به  انجام چنین کاری کرده بودند ، اما نتایجی فاجعه بار حاصل شد. استیون سیگال به عنوان سفیر رسمی برند بیتکوئین انتخاب شد که در سال 2018 با فرمان قطع فعالیت از سوی مقامات امنیتی نیوجرسی روبرو شد. فلوید میویدر- رقیب دور و دراز پاکیائو- از طرفداران سنتراکوئین بود که آن هم سرانجام خوبی نداشت. طرح پاکیائو اولین موردیست که از پایگاه طرفداران برای پشتیبانی و رشد ارزش ارز بهره می برد و  احتمالا رویکردی سودمند خواهد بود. جهت مشاهده خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال