ساخت اولین پوشیدنی خوردنی در دنیا !!

شرکت Dole، یکی از بزرگترین شرکت های دنیا در زمینه عرضه میوه و سبزیجات، اخیرا درصدد تولید اولین پوشیدنی خوردنی در دنیاست. موز پوشیدنی! بله درست شنیدید. این موز هوشمند در زیر پوسته خود دارای یک سری LED قرمز رنگ است و قادر است تا ضربان قلب شما، توئیت های طرفداران شما یا زمان باقی […]

شرکت Dole، یکی از بزرگترین شرکت های دنیا در زمینه عرضه میوه و سبزیجات، اخیرا درصدد تولید اولین پوشیدنی خوردنی در دنیاست. موز پوشیدنی!

banana

بله درست شنیدید. این موز هوشمند در زیر پوسته خود دارای یک سری LED قرمز رنگ است و قادر است تا ضربان قلب شما، توئیت های طرفداران شما یا زمان باقی مانده از مسابقه را به شما نمایش دهد. این پوشیدنی برای ورزشکاران دونده مورد استفاده قرار میگیرد و روی مچ دست آنها قرار میگیرد.

screen-shot-2015-02-18-at-10-51-17-am

شرکت Dole اینطور اظهار کرده که ابتدا پوسته موز باز شده و سخت افزار و سنسورهای آن به اضافه یک موز کوچکتر داخل میوه گذاشته می شود. این موز هوشمند میتواند در میانه مسابقه، پیام های طرفداران شما را برایتان حک کرده و از این نظر نیروی شما برای ادامه مسابقه را افزایش دهد. البته بعد از اتمام مسابقه شما می توانید پوسته آن را کنار زده و آن را نوش جان کنید.

wearable-banana-814x547

دوی ماراتن توکیو قرار است آخر این هفته برگزار شود و 2 دونده برای استفاده از این موز پوشیدنی انتخاب شده اند.

بنظر شما این موز پوشیدنی، بر روی قدرت جسمی یا روحی دونده تاثیری دارد یا فقط جنبه تبلیغاتی دارد؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال