رباتی که کنترل آن از طریق واقعیت مجازی انجام می گیرد (CES 2021 )

یک شرکت فناوری در نمایشگاه  CES 2021 از رباتی رونمایی کرده است که می‌توان آن را در واقعیت مجازی و توسط هدست ها کنترل و هدایت کرد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، ربات ریچی (Reachy) توسط یک استارتاپ فرانسوی به نام پولن روبوتیکس (Pollen Robotics) رونمایی شد. این ربات برای اولین بار در نمایشگاه […]

یک شرکت فناوری در نمایشگاه  CES 2021 از رباتی رونمایی کرده است که می‌توان آن را در واقعیت مجازی و توسط هدست ها کنترل و هدایت کرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، ربات ریچی (Reachy) توسط یک استارتاپ فرانسوی به نام پولن روبوتیکس (Pollen Robotics) رونمایی شد. این ربات برای اولین بار در نمایشگاه CES سال گذشته نیز به عنوان یک ربات انسان نما با قابلیت انجام کارهای متنوع ارائه شده بود. اما امسال ربات ریچی با توانایی های بیشتر و برنامه ریزی های حرکتی بهتر به نمایشگاه CES 2021 بازگشته است.

 یکی از قابلیت های این ربات هدایت آن از طریق هدست واقعیت مجازی است. در صورت جفت شدن این ربات با هدست، کاربر می تواند این ربات را از طریق کنترل کننده های واقعیت مجازی هدایت کند. همچنین می توان از طریق واقعیت مجازی برنامه ریزی های دستی و آموزش سریع این ربات را نیز به دقت انجام داد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال