ساعت هوشمند جدید ال جی با نام Urbane معرفی شد

چند روز بیشتر تا نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون نمانده و شرکت ال جی تصمیم گرفته تا از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام Urbane رونمایی کند. در مقایسه با ساعت قبلی ال جی، Urbane دارای طراحی کلاسیک تر و منحصر به فردتری می باشد. با داشتن رنگ های طلایی و ریزه کاری ها فراوان، این ساعت […]

چند روز بیشتر تا نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون نمانده و شرکت ال جی تصمیم گرفته تا از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام Urbane رونمایی کند. در مقایسه با ساعت قبلی ال جی، Urbane دارای طراحی کلاسیک تر و منحصر به فردتری می باشد. با داشتن رنگ های طلایی و ریزه کاری ها فراوان، این ساعت برای هر دو جنس مرد و زن می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بند این ساعت چرمی بوده و قابل تعویض می باشد. همانند ساعت هوشمند قبلی ال جی، Urbane دارای صفحه نمایشی 1.3 اینچی OLED به همراه باتری 410mAh و سیستم عامل اندروید Wear می باشد.

پس می توان گفت این ساعت از نظر سخت افزاری شباهت های زیادی با ساعت هوشمند قبلی ال جی به نام LG G Watch R دارد، اما این ظاهر Urbane می باشد که باعث تفاوت هایی در این دو ساعت هوشمند شده است و گزینه های کاربران را برای انتخاب باز گذاشته است.

انتظار می رود ال جی قیمت و تاریخ عرضه ی این ساعت را در نمایشگاه بارسلون به اطلاع برساند. در هر صورت باید منتظر نمایشگاه باشیم تا ببینیم رقیبان این شرکت در عرصه ی ساعت های هوشمند چه حرکتی را از خود نشان می دهند. آیا ال جی می تواند حداقل در اسمارت واچ ها برنده بیرون بیاید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال