سامسونگ لیست کشورهایی را که پذیرای Galaxy Note Edge خواهند بود، منتشر کرد.

زمانی که تلفن هوشمند Galaxy Note Edge توسط سامسونگ معرفی شد، صفحه ی خمیده ی آن با واکنش مناسبی رو به رو شد و در پی سوال های متعددی که برای کاربران به وجود آمده بود، یک سوال بیشتر از بقیه، ذهن کاربران را به خود درگیر کرده بود و آن این بود; “آیا این تلفن […]

زمانی که تلفن هوشمند Galaxy Note Edge توسط سامسونگ معرفی شد، صفحه ی خمیده ی آن با واکنش مناسبی رو به رو شد و در پی سوال های متعددی که برای کاربران به وجود آمده بود، یک سوال بیشتر از بقیه، ذهن کاربران را به خود درگیر کرده بود و آن این بود; “آیا این تلفن هوشمند به کشور من هم می آید؟”

حال سامسونگ لیست کامل کشورهایی را که Galaxy Note Edge وارد آن ها خواهد شد، منتشر کرده است. در ابتدا شایعاتی بود که حضور این تلفن هوشمند در بازار اروپا را رد میکرد اما طبق گفته های سامسونگ، مدل SM-N915FY از این تلفن هوشمند در تاریخ 12 دسامبر وارد کشور های آلمان، انگلستان، اسپانیا، دانمارک، لوگزامبورگ، ایتالیا، سوئیس، لهستان، فرانسه، اتریش، پرتغال و سرزمین های نوردیک عرضه خواهد شد. همچنین مدل SM-N915F از این تلفن هوشمند نیز وارد بازار روسیه و قزاقستان می شود.

مدل دیگری از این تلفن هوشمند که در آسیا عرضه می شود، SM-N915G نام دارد و می توانید این تلفن هوشمند را در بازار کشور های نپال، هند، سنگاپور و استرالیا مشاهده نمایید. البته خبر حضور این تلفن هوشمند در بازار چین و ژاپن نیز از قبل تایید شده بود. اما کاربرانی که در ایالات متحده ساکن هستند، از تاریخ 7 نوامبر این تلفن هوشمند را در بازار کشور خود مشاهده کرده اند! حضور Galaxy Note Edge در بازار آلمان نیز در ابتدا مشخص نبود اما به دلیل درخواست 120.000 شهروند آلمانی، سامسونگ تصمیم گرفت تا تلفن هوشمند خود با صفحه ی خمیده را وارد بازار این کشور کند.

اما قیمتی که برای این تلفن هوشمند نیز اعلام شده است بالاست. کاربران کشور آمریکا، می توانند این تلفن هوشمند را از طریق اپراتور های موجود و به صورت قراردادی با قیمت 399 دلار تهیه کنند و اگر مایل به خرید این تلفن هوشمند به صورت غیر قراردادی باشند، باید 945 دلار ناقابل پرداخت کنند!

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال