سامسونگ و هوآوی در راه فروش پردازنده هایشان به رقبا

پردازنده  Exynos سامسونگ و Kirin از شرکت هوآوی ثابت کردند که می توانند در دنیای تکنولوژی امروز خودنمایی کنند. هر دو تولید کننده اکنون مدل های 64 بیتی 8 هسته ای با قابلیت پشتیبانی LTE را دارند. هم چنین هر چیپست در شرکت بومی خودش استفاده شده است، چیپست Exynos  در خط تولید محصولات سامسونگ […]

پردازنده  Exynos سامسونگ و Kirin از شرکت هوآوی ثابت کردند که می توانند در دنیای تکنولوژی امروز خودنمایی کنند. هر دو تولید کننده اکنون مدل های 64 بیتی 8 هسته ای با قابلیت پشتیبانی LTE را دارند. هم چنین هر چیپست در شرکت بومی خودش استفاده شده است، چیپست Exynos  در خط تولید محصولات سامسونگ و Kirin در محصولات رده بالای هوآوی کاربرد دارد. البته هر دو شرکت چندی پیش عنوان کرده اند که قصد فروش محصولاتشان را به سایر تولید کننده گان گوشی های هوشمند دارند.

انتظار می رود این پیشنهاد با اشتیاق رو به رو شود از آنجایی که اکنون بازار پردازنده ها محدود به دو تولید کننده ی کوالکام و مدیاتک شده، این محصولات جدید بازار رقابتی خوبی را ایجاد خواهند کرد.

هر دوی این چیپست ها مزیت هاییی را دارند که به متنوع ساختن گوشی های هوشمند کمک خواهد کرد.

البته فعلا Exynos گوی رقابت را ربوده و اکنون چیپست های سری پرچداران MX شرکت Meizu را تامین می کند. سیار محصولاتی که توسط این چیپست ها پشتیبانی میشود را می توان به این شرح نام برد: Lenovo K860، Lenovo P700 و تبلت Hyndai .

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال