سامسونگ گلکسی اس5 دوئوس وارد بازارهای بین المللی می شود

سامسونگ گلکسی اس 5 دوئوس LTE (مدل G9009D) از ماه آوریل در چین در دسترس بود و اکنون نیز درحال ورود به بازارهای بین المللی است. اولین کشورهایی که این گوشی اکنون در آن ها عرضه شده، امارات متحده عربی و قطر هستند. این تلفن هوشمند در چندین مجله تبلیغ شده و اکنون با قیمت 748 دلار […]

سامسونگ گلکسی اس 5 دوئوس LTE (مدل G9009D) از ماه آوریل در چین در دسترس بود و اکنون نیز درحال ورود به بازارهای بین المللی است. اولین کشورهایی که این گوشی اکنون در آن ها عرضه شده، امارات متحده عربی و قطر هستند.

این تلفن هوشمند در چندین مجله تبلیغ شده و اکنون با قیمت 748 دلار (2.749 درهم امارات) به فروش می رسد. انتظار می رود که گلکسی اس 5 دوئوس بزودی در لهستان نیز برای فروش آماده شود، ولی قیمت آن هنوز مشخص نیست.

در Welectronics آمریکا این گوشی با قیمت 899 دلار عرضه می شود که این قیمت کمی بالاست، با توجه به اینکه این گوشی چند ماه گذشته با قیمت 850 دلار در چین به فروش میرسد.

مدل G9009D سامسونگ گلکسی S5 با نمونه بین المللی خود با وجود اختلاف وزن 1.5 گرم، تقریبا هیچ تفاوتی خاصی ندارد.

پردازنده اسنپدراگون 801 با صفحه نمایش 5.1 اینچ 1080 پیکسلی Super Amoled، دوربین 16 مگاپیکسلی، گواهی ضد آب و گرد و غبار IP67 و ضخامتی 8.1 میلیمتری، این دو گوشی را کاملا مشابه هم نشان میدهد.

گلکسی اس5 در حال حاضر با قیمت بیش از 500 یورو به فروش می رسد و ما بر این باوریم که نمونه دوئوس با قیمتی بالاتر بزودی در اروپا نیز به فروش خواهد رسید.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال