سامسونگ گیئر 2 هم به راحتی تعمیرمی شود، مثل جی واچ!

اخیرا سایت آی فیکس ایت (iFixit) ساعت هوشمند ال جی جی واچ را باز کرد و از تعمیر ساده ی آن خبر داد و حالا نوبت جنگ میان پوشیدنی های آندرویدی است. اخیرا این موسسه دست به بازکردن قطعات سامسونگ گیئر لایو زده است و به این نتیجه رسیده که این دستگاه هوشمند به راحتی تعمیر می […]

اخیرا سایت آی فیکس ایت (iFixit) ساعت هوشمند ال جی جی واچ را باز کرد و از تعمیر ساده ی آن خبر داد و حالا نوبت جنگ میان پوشیدنی های آندرویدی است. اخیرا این موسسه دست به بازکردن قطعات سامسونگ گیئر لایو زده است و به این نتیجه رسیده که این دستگاه هوشمند به راحتی تعمیر می شود. همه ی قطعات این دستگاه به راحتی هنگام تعمیر از هم جدا می شوند و درصورت نیاز میتوان بسیار ساده آنها را با قطعه ی دیگری تعویض کرد. اما با این حال این موسسه توصیه می کند اگر در زمینه ی تعمیر دستگاه های هوشمند بی تجربه اید دست به این کار نزنید.

این وبسایت برای رتبه بندی قابل تعمیر بودن دستگاه ها از عددی بین صفر تا ده استفاده می کند، جالب است بدانید گیئر لایو و گیئر 2 هر دو امتیاز 8 را به خود اختصاص داده اند در حالی که جی واچ ال جی امتیاز 9 را به خود اختصاص داده است.

نکته قابل توجه دیگری از سوی آی فیکس ایت عنوان شده است، تیم تعمیر یک آنتن وای فای در گیئر لایو یافته اند و سامسونگ در معرفی هایش بحثی از قابلیت وای فای این دستگاه به میان نیاورده است. شاید سامسونگ این قابلیت را پنهان کرده تا در آینده از آن رو نمایی کند.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال