سرویس استریم گیم Play Galaxy Link سامسونگ راه اندازی شد

این روزها شرکت های بسیاری هستند که به راه اندازی سرویس استریم گیم پرداختند و از جمله باید به اپل، گوگل استادیا و برخی دیگر اشاره کرد. در این بین به تازگی سامسونگ تصمیم گرفت سرویس استریم بازی PlayGalaxy Link را برای رایانه های ویندوزی منتشر کند. بنابراین صاحبان گوشی های هوشمند گلکسی می توانند […]

این روزها شرکت های بسیاری هستند که به راه اندازی سرویس استریم گیم پرداختند و از جمله باید به اپل، گوگل استادیا و برخی دیگر اشاره کرد. در این بین به تازگی سامسونگ تصمیم گرفت سرویس استریم بازی PlayGalaxy Link را برای رایانه های ویندوزی منتشر کند. بنابراین صاحبان گوشی های هوشمند گلکسی می توانند با اتصال به رایانه های مجهز به اپ PlayGalaxy Link ، تجربه بازی یک جانبه داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، این اپ تنها با گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی نوت 10، سری گلکسی اس 10، گلکسی A90 و سری گلکسی اس 9 سازگاری دارد. بنابراین شامل دیگر محصولات سامسونگ نشده و تنها این تلفن های هوشمند شرکت کره ای را در بر می گیرد.

ما هنوز این اپ بازی سامسونگ را تست نکردیم و از ویژگی های آن با خبر نیستیم. اما نیاز است تا از سرعت اینترنت بالایی برخوردار باشید زیرا یک سرویس استریم تحت شبکه است. انتظار داریم استقبال خوبی از برنامه PlayGalaxy Link صورت گیرد و پیش بینی می شود تا این اپ در نسل بعدی پرچمداران سامسونگ نیز قابل استفاده باشد. شایان ذکر است که PlayGalaxy Link در رویداد رونمایی گلکسی نوت 10 معرفی شد . برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال