سرویس نامحدود اشتراک کتاب کیندل آمازون راه اندازی شد

آمازون اعلام کرد اولین سرویس اشتراک کتاب را راه اندازی کرده است. این سرویس که هزینه ی آن 10 دلار برای هر ماه است، کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی در اختیار مشترکین می گذارد. در کل بیش از 600,000 عنوان کتاب برای خواندن و بیش از 2,000 عنوان کتاب شنیداری موجود است که کاربران بدون […]

آمازون اعلام کرد اولین سرویس اشتراک کتاب را راه اندازی کرده است. این سرویس که هزینه ی آن 10 دلار برای هر ماه است، کتاب الکترونیکی و کتاب صوتی در اختیار مشترکین می گذارد.

در کل بیش از 600,000 عنوان کتاب برای خواندن و بیش از 2,000 عنوان کتاب شنیداری موجود است که کاربران بدون محدودیت می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند. گفته می شود این سرویس رقیبی است برای نمونه های مشابهی مثل اسکریبد و اویستر.

این سرویس نامحدود کیندل توسط نرم افزارهای کیندل روی ای-ریدرهای کیندل نصب می شود، دقیقا مثل برنامه های آی اس او. برای سیستم های اندروید و ویندوز فون نیز قابل استفاده است و همچنین طبیعتا در تبلت های کیندل فایر.

” پیدا کردن یک کتاب عالی خیلی راحته، و هیچ وقت هیچ ضرب الاجلی وجود نداره ” این چیزی است که آمازون در آگهی خود اعلام کرده است، و همچنین: ” مشتریان می توانند از بین پرفروش ترین ها نیز انتخاب کنند، مواردی مثل بازی های هانگر، خاطرات یک بچه ی ترسو و ارباب حلقه ها “.

در حال حاضر این خدمات  با 30 تست رایگان فقط در آمریکا قابل استفاده است، اما به زودی به صورت بین المللی نیز راه اندازی خواهد شد.

آمازون کارمزد این خدمات خود را ماهانه 10 دلار تعیین کرده است، در حالی که هزینه ی اسکریبد با کتابخانه ای به بزرگی 40 میلیون کتاب فقط ماهانه 9 دلار است.

لینک کوتاه | منبع: pocket-lint

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال