سفر کارمندان شرکت‌های آمریکایی به چین محدود شد

بسیاری از شرکت های آمریکایی نظیر فیسبوک و ریزر سفر کارمندان خود به کشور چین را محدود کرده اند. لغو این سفرها به دلیل وجود ویروس کرونا اعلام شده است. این شرکت ها همچنین کارمندانی را که به تازگی از چین برگشته اند نیز ملزم به کار در منزل کرده اند. فیسبوک و ریزر در […]

بسیاری از شرکت های آمریکایی نظیر فیسبوک و ریزر سفر کارمندان خود به کشور چین را محدود کرده اند. لغو این سفرها به دلیل وجود ویروس کرونا اعلام شده است. این شرکت ها همچنین کارمندانی را که به تازگی از چین برگشته اند نیز ملزم به کار در منزل کرده اند.

فیسبوک و ریزر در چین دفتر دارند و کارمندان خود را مجبور کرده اند تا در منزل به کارهای خود رسیدگی کنند. شرکت های دیگر نظیر  اپل، گوگل، مایکروسافت و Hyper X نیز تاکنون اقدامی در مورد محدود کردن کارمندان خود انجام نداده اند.اما اعلام کرده اند که مطیع سازمان جهانی بهداشت هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از ورج، کشور چین اکنون درگیر ویروس حاد تنفسی به نام کرونا 2019-nCoV شده که شیوع آن در دیگر کشورها نیز گزارش شده است. این ویروس شباهت زیادی به ویروس سارس دارد که در سال 2002 شیوع پیدا کرده بود. بیش از 3000 نفر از مردم چین به این ویروس مبتلا شده اند. در ایالات متحده نیز 5 مورد از ابتلا به این ویروس گزارش شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال