سه اپلیکیشن برتر برای مخفی کردن و رمز دادن به عکس و فایل های مختلف بر روی اندروید

گوشی های هوشمند و تبلت ها یک وسیله ای خصوصی برای افراد هستند و با این که رمز گزاری بر روی این گجت ها به صورت کاملا حرفه ای انجام نمی شود، ممکن است آن ها را در دست افرادی ببینیم. اما اگر بخواهیم این افراد به فایل ها و عکس های مورد نظرمان دسترسی […]

گوشی های هوشمند و تبلت ها یک وسیله ای خصوصی برای افراد هستند و با این که رمز گزاری بر روی این گجت ها به صورت کاملا حرفه ای انجام نمی شود، ممکن است آن ها را در دست افرادی ببینیم. اما اگر بخواهیم این افراد به فایل ها و عکس های مورد نظرمان دسترسی نداشته باشند باید چی کار کنیم؟ در این پست، سه برنامه ی برتر اندروید در این زمینه را به شما معرفی می کنیم:

 

HidePhoto

این برنامه که توسط شرکت DoMobile ساخته شده است، نمرات بسیار خوبی توسط کاربران گرفته و کار کردن با آن هم بسیار ساده به نظر می رسد. شما کافی است عکس مورد نظرتان را به برنامه بدهید و این برنامه با PIN که شما وارد می کنید عکس ها را در خود نگه می دارد. در صورت فراموش کردن PIN شما می توانید با دادن یک ایمیل معتبر (ترجیحا ایمیلی که در گوشی معرفی نشده باشد) پسوورد خود را به دست آورید.

نکته ی جالب این برنامه این است که شما می توانید خود برنامه را نیز از دید دیگران پنهان سازید و برای دسترسی به برنامه رمز مورد نظر را در قسمت تماس ها وارد کنید و برنامه به صورت اتوماتیک برای شما باز می شود!

pss

Gallery Vault

این برنامه هم شباهت بسیار زیادی با برنامه ی بالا دارد. تنها فرق این دو برنامه در این است که Gallery Vault عکس هایی که در حافظه ی SD گوشی شما قرار دارد نیز پنهان می کند. البته برای دسترسی این ویژگی شما به اندروید 4.4 به بالا نیازمند می شوید. لازم به ذکر است که این برنامه با نام Photo Vault در سیستم عامل iOS نیز موجود است.

 

File Hide Expert

یک برنامه ای کامل که علاوه بر عکس و فیلم، توانایی پنهان کردن هر فایلی را دارد! بعد از پنهان کردن فایل ها به راحتی با گذاشتن پسوورد می توانید به فایل هایتان دسترسی پیدا کنید. خوبی این برنامه برای کاربران اندرویدی این است که اندروید 2.2 هم می تواند این برنامه را اجرا کند! پس نگران قدیمی بودن تلفن همراهتان نباشید! تعداد کاربران این برنامه از دو برنامه ی بالا بسیار بیشتر است پس امتحان کردن آن ضرری ندارد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال