سونی اکسپریا زد2 اکنون با قیمت 700 دلار در ایالات متحده عرضه می شود.

ورود سونی اکسپریا زد1 و کامپکت زد1 به بازار آمریکا مدت زیادی طول کشید، اما این مدت در مورد سونی اکسپریا زد2 صدق نمی کند. سه ماه ممکن است زیاد به نظر برسد ولی این سریع ترین زمان عرضه ی پرچمداران تلفنهای هوشمند در ایالات متحده توسط تولید کنندگان ژاپنی در سالهای اخیر می باشد. سونی اکسپریا زد2 اکنون […]

ورود سونی اکسپریا زد1 و کامپکت زد1 به بازار آمریکا مدت زیادی طول کشید، اما این مدت در مورد سونی اکسپریا زد2 صدق نمی کند. سه ماه ممکن است زیاد به نظر برسد ولی این سریع ترین زمان عرضه ی پرچمداران تلفنهای هوشمند در ایالات متحده توسط تولید کنندگان ژاپنی در سالهای اخیر می باشد.

سونی اکسپریا زد2 اکنون برای سفارش در وبسایت آمریکای سونی در دسترس است. هرچند مطمئن نیستیم که شما این برچسب قیمت را دوست داشته باشید، چرا که قیمت ارائه شده برای نسخه بدون قرارداد 700 دلار است.

عدم وجود هرگونه اطلاعیه در مورد سرویس دهنده های موبایل منجر به وجود آمدن شایعاتی می شود که می گویند هیچ سرویس دهنده ای در ایالات متحده اکسپریا زد2 را تحت قرارداد ارائه نخواهد کرد. لازم به ذکر است که یک تصویر به تازگی منتشر شده اظهار دارد که سونی اکسپریا زد2 حداقل در شبکه Verizon هر چند کمی دیر (در اواسط آگوست) در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است اکسپریا زد2 به صورت بین المللی از آوریل امسال در دسترس بوده و قبلا به صورت جامع مورد آزمایش و تست واقع شده است و با وجود شهرت زیاد سونی در بخش تصویربرداری، اکسپریا زد2 نتوانست جزو پرچمداران منتخب از نظر دوربین در سال 2014 قرار گیرد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال