سونی در فروش تلفن های هوشمند موفق عمل نمی کند

 سونی دیروز آمار مالی مربوط به فصل سوم سال 2014 را منتشر کرده که در آن مشخص شده شرکت حدود 726 میلیون دلار کاهش سود عملیاتی داشته است. بیشترین ضرر را بخش موبایل سونی متحمل شده و حدود 1.58 میلیارد دلار در کاهش در آمدهای شرکت نقش داشته است. سایر بخش های شرکت مخصوصا قسمت […]

 سونی دیروز آمار مالی مربوط به فصل سوم سال 2014 را منتشر کرده که در آن مشخص شده شرکت حدود 726 میلیون دلار کاهش سود عملیاتی داشته است.

بیشترین ضرر را بخش موبایل سونی متحمل شده و حدود 1.58 میلیارد دلار در کاهش در آمدهای شرکت نقش داشته است. سایر بخش های شرکت مخصوصا قسمت فروش لنز و وسایل جانبی به سایر شرکت ها همچون اپل سود قابل توجهی را به شرکت سرازیر کرده اند.

سونی در فصلی که گذشت حدود 9.9 میلیون دستگاه تلفن هوشمند از خانواده ی اکسپریا فروخته است، این میزان در مقابل آمار فروش شیائومی هم ناچیز است. در حالی که تلفن های هوشمند رده بالا مشتریان بسیاری را جذب کرده اند اکسپریاهای میان رده برای مشتریان سونی جذاب نبوده اند.

برخلاف وضعیت فعلی مدیر ارشد امور مالی سونی Kenichiro Yoshida بیان کرده است: شرکت در حال تلاش برای کسب 400 میلیارد ین سود عملیاتی در سال آینده است.

دو روز گذشته خبر مدیر عامل جدید بخش موبایل سونی منتشر شد که از 16 نوامبر کارش را آغاز خواهد کرد. سونی امیدوار است این تغییر سمت تاثیرات مثبتی در بخش فروش موبایل داشته باشد.

Sony-Q2-FY-2014-results-99-Xperia-smartphones-sales

Sony-Q2-FY-2014-results-99-Xperia-smartphones-sales-1

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال