شایعاتی درباره ی باتری های هر دو نسخه آیفون 6

اخیرا در سیل شایعات مربوط به آیفون های بعدی غرق شده ایم اما تا کنون خبری از باتری  های این پرچمداران نبود. امروز یک شرکت چینی شایعاتی از باتری های آیفون 6 منتشرکرده است. در این مطالب می توان یافت که نسخه ی کوچکترآیفون 6 (با نمایشگر احتمالی 4.7 اینچی) یک باتری با ظرفیت حدودی […]

اخیرا در سیل شایعات مربوط به آیفون های بعدی غرق شده ایم اما تا کنون خبری از باتری  های این پرچمداران نبود. امروز یک شرکت چینی شایعاتی از باتری های آیفون 6 منتشرکرده است.

در این مطالب می توان یافت که نسخه ی کوچکترآیفون 6 (با نمایشگر احتمالی 4.7 اینچی) یک باتری با ظرفیت حدودی 1800 تا 1900 میلی آمپر دارد، در حالی که آیفون 6 پنج و نیم اینچی توسط یک باتری 2500 میلی آمپری پشتیبانی می شود.

اگر این شایعات تحقق یابد، متاسفانه شاهد پیشرفت بزرگی در عمر باتری های پرچمدارجدید اپل نخواهیم بود! البته باید سازگاری سخت افزار با نرم افزار را در عمر باتری در نظر بگیریم. همتاهای آندرویدی، به طور مثال ال جی جی2 مینی که دارای نمایشگر 4.7 اینچ است، با باتری 2440 میلی آمپری عرضه می شود و جی 3 که نمایشگر 5.5 اینچی دارد، با باتری 3000 میلی آمپری عرضه شده است.

البته با جنگ های تبلیغاتی بین اپل و سامسونگ هر چه پیشرفت در عمر باتری آیفون ببینیم، باز سامسونگ خود را در این مسئله پیشتاز می بیند و کاربران اپل را به سخره می گیرد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال