شایعه : زمان عرضه ی رسمی ساعت هوشمند اپل، 14 فوریه می باشد

بر اساس اخباری که سایت فرانسوی IGen منتشر کرده است، ساعت هوشمند اپل با نام Apple Watch در تاریخ 14 فوریه ی سال 2015 عرضه خواهد شد و اگر این خبر صحت داشته باشد، می توانید خود را برای خرید یک هدیه ی ویژه برای ولنتاین آماده کنید! البته خود اپل در رابطه با زمان […]

بر اساس اخباری که سایت فرانسوی IGen منتشر کرده است، ساعت هوشمند اپل با نام Apple Watch در تاریخ 14 فوریه ی سال 2015 عرضه خواهد شد و اگر این خبر صحت داشته باشد، می توانید خود را برای خرید یک هدیه ی ویژه برای ولنتاین آماده کنید!

البته خود اپل در رابطه با زمان عرضه ی Apple Watch، تنها اوایل سال 2015 را گفته است و بسیاری از افراد احتمال می دهند زمان عرضه ی این ساعت هوشمند، 20 مارس و زمانی که بهار آغاز می شود باشد. از طرف دیگر، صحبت های یکی از مدیران ارشد اپل در رابطه با جشن سال جدید چینی ها و زمان عرضه ی این ساعت هوشمند، زمان دیگری را نشان می دهد و برخی احتمال می دهند که این ساعت هوشمند در تاریخ 19 فوریه عرضه می شود.

بسیاری از سایت های اینترنتی نیز زمان عرضه را اواسط فوریه اعلام کرده اند. البته سایت IGen اعلام کرده است که این خبر را از منبعی موثق نقل کرده است و شاید یکی از این منابع، اپراتور ها باشند چرا که به صورت حتم، آنها از زمان عرضه ی Apple Watch اطلاع دارند، به همین علت، چندان نمی شود تمامی شایعات را رد کرد.

در خبری که توسط وبسایت IGen اعلام کرده است، شایعاتی از قیمت ساعت هوشمند اپل نیز به چشم می خورد. قیمتی که برای مدل اصلی ساعت هوشمند اپل اعلام شده است، 349 دلار می باشد و برای مدلی که بند آن ضد زنگ است، 500 دلار اعلام شده است. طبق این اخبار، دو رنگ تجملی نیز برای Apple Watch در نظر گرفته شده است. این رنگ ها که صورتی و طلایی می باشند، 4000 تا 5000 دلار قیمت خواهند داشت!

البته تمامی این موارد شایعاتی بیش به حساب نمی آیند چرا که هنوز هیچ تایید رسمی ای را از سوی اپل به همراه نداشته است. به هر حال باید تا انتشار اخبار رسمی از سوی اپل، این اخبار را در ذهن خود نگاه داریم…!

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال