شرکت StoreDot باتری ساخته که در عرض 60 ثانیه شارژ می شود!

داشتن یک باتری مناسب برای گوشی‌های هوشمند امروزی همچنان یکی از مهم‌ترین مسائل در انتخاب کاربران به شمار می‌رود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. راه‌های متعددی برای جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری تا به امروز پیشنهاد شده که هنوز هیچ کدام نتوانسته‌اند یک راه حل اساسی برای مقابله با این موضوع باشند. کیف‌های باتری دار، باتری‌های اکسترنال، ….

داشتن یک باتری مناسب برای گوشی‌های هوشمند امروزی همچنان یکی از مهم‌ترین مسائل در انتخاب کاربران به شمار می‌رود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. راه‌های متعددی برای جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری تا به امروز پیشنهاد شده که هنوز هیچ کدام نتوانسته‌اند یک راه حل اساسی برای مقابله با این موضوع باشند. کیف‌های باتری دار، باتری‌های اکسترنال، بامپرها و شارژرهای مسافرتی از جمله راه حل‌های جدید و قدیمی برای مقابله با مشکل مصرف باتری محسوب می‌شوند. شاید دلیل اصلی و عمده‌ی زود خالی شدن باتری‌ دستگاه‌های هوشمند مرتبط با مدت زمان شارژ شدن باتری باشد که معمولا و طی استفاده‌ی روزمره‌ی کابران مورد توجه قرار نگرفته و بیش از دو ساعت به طول می‌انجامد. اگر چه شرکت‌های زیادی در حال تلاش هستند تا میزان شارژ شدن گوشی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند اما هنوز در این راستا به طور کامل و قطعی به موفقیت نرسیده‌اند. یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه StoreDot  است که مدعیشده باتری جدید وی در عرض 60 ثانیه شارژ می‌شود.

شارژ شدن باتری گوشی در عرض 60 ثانیه بدون شک یک موفقیت بزرگ حساب شده و می تواند با شرکت موتورولا و تکنولوژی DROID Turbo که باتری را در 15 دقیقه شارژ کرده و تا 8 ساعت باتری دوام می آورد، رقابت کند. البته هنوز باتری‌های این شرکت ظرفیت بالایی را ندارند و نمی‌توان از آن‌ها در گوشی‌های هوشمند امروزی استفاده کرد. ولی نکته‌ی مهم این است که این باتری‌ها را می‌توانیم در کمتر از 60 ثانیه شارژ کنیم و همین مسئله نیاز شما به یک باتری با ظرفیت بالاتر را کمتر می‌کند.

شارژر مخصوصی هم برای این روش طراحی شده است. این شارژر از 40 تا 80 آمپر را در باتری گوشی پر می‌کند و به گفته‌ی شرکت سازنده شارژرهای امروزی این قابلیت را ندارند. برنامه‌ای مخصوص هم برای این نوع شارژ تهیه شده است که بر روی گوشی هوشمند شما نصب خواهد شد تا عملیات شارژ به بهترین شکل ممکن مدیریت نماید.

فعلا این باتری‌ها برای فروش در نظر گرفته نشده‌اند و باید دید شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند چه زمانی تصمیم می‌گیرند تا از این باتری‌ها استفاده کنند. مهم‌ترین مسئله در استفاده از این باتری‌ها افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند است که چیزی در حدود 50 دلار خواهد بود. همین مسئله ممکن است سازندگان گوشی‌های هوشمند را برای استفاده از این باتری کمی به فکر فرو ببرد. به نظر شما آینده‌ی این تکنولوژی و باتری‌های جدید StoreDot چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال