شمارش معکوس برای نوکیا لومیا 1020

اگر به نوکیا لومیا 1020 با دوربین 41 مگاپیکسلی اش علاقه مند هستید، شاید بتوان گفت مقداری برای خریدنش دیر کرده اید و باید سریعا برای داشتن این دوربینی که شبیه به گوشی است! اقدام نمایید. چرا که evleaks پرچمدار شایعات دنیای تکنولوژی اخیرا اعلام کرده چهاردهم سپتامبر امسال لومیا 1020 آخرین نفس های خود را […]

اگر به نوکیا لومیا 1020 با دوربین 41 مگاپیکسلی اش علاقه مند هستید، شاید بتوان گفت مقداری برای خریدنش دیر کرده اید و باید سریعا برای داشتن این دوربینی که شبیه به گوشی است! اقدام نمایید.

چرا که evleaks پرچمدار شایعات دنیای تکنولوژی اخیرا اعلام کرده چهاردهم سپتامبر امسال لومیا 1020 آخرین نفس های خود را می کشد.

از زمان عرضه ی رسمی این گوشی حدود یک سال گذشته و هنوز هیچ مدلی جایگزینش نشده است.

در حالیکه این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون s4، پردازنده ی دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی و جی پی یو Aderno 255 است، هنوزمی توان بخشهایی از این گوشی را ارتقا داد تا جایگزینی مناسب برای آن وارد بازار کرد.

این تلفن هوشمند حافظه رم 2 گیگا بایت و حافظه ی داخلی 32 گیگابایت را عرضه می دارد اما عدم پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی یکی از ایرادات این تلفن هوشمند است. بخش دیگری که از این تلفن هوشمند قابلیت ارتقا دارد باتری آن است، باتری 2000 میلی آمپری پاسخگوی نیاز این گوشی هوشمند نیست.

ممکن است نوکیا مدل دیگری را به جای لومیا 1020 به بازارعرضه نماید، اگر این ادعای ای وی لیکس نیز صحت داشته باشد، مایکروسافت در نمایشگاه IFA که اوایل سمپتامبر یعنی کمتر از دو ماه دیگر برگزار خواهد شد، با دست پر به میدان خواهد آمد.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال