ظرفیت باتری گلکسی نوت 10 لایت بالاست

شرکت سامسونگ درصدد بوده بزودی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 لایت را به عنوان یک مدل مقرون به صرفه تر از سری گلکسی نوت 10 معرفی کند. اسمارتفونی که در آینده نزدیک باید شاهد معرفی آن باشیم. گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، طبق گزارش تازه منتشر شده، سامسونگ روی گلکسی نوت 10 لایت می […]

شرکت سامسونگ درصدد بوده بزودی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 لایت را به عنوان یک مدل مقرون به صرفه تر از سری گلکسی نوت 10 معرفی کند. اسمارتفونی که در آینده نزدیک باید شاهد معرفی آن باشیم.

گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، طبق گزارش تازه منتشر شده، سامسونگ روی گلکسی نوت 10 لایت می خواهد یک باتری پرظرفیت به کار گیرد که بدون شک می‌تواند عمر باتری طولانی رقم زند.

به تازگی در پایگاه داده Safety Korea، باتری با شماره مدل EB-BN770ABY به ثبت رسید که گفته می شود به گلکسی نوت 10 لایت تعلق دارد. اگر این خبر صحت داشته باشد، نوت 10 لایت با باتری پرظرفیت از راه می رسد.

طبق این خبر، باتری موردنظر 4500 میلی آمپرساعتی بوده که در کنار سخت افزاری نظیر پردازنده اگزینوس 9810، حافظه رم 6 گیگابایتی، دوربین ارتقایافته، صفحه نمایش FHD+ و برخی دیگر، پیکربندی مناسبی را رقم می زند.

تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند شبه پرچمدار گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب سامسونگ نرسید. حتی پیشتر نیز تصویر رندر شده آن آشکار شده که به نوعی طراحی گلکسی نوت 10 را داشته و کمی تفاوت ظاهری پیدا کرده است که چشمگیر نیست.

جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال