عرضه ی چای در کشور چین به صورت آزمایشی همراه با پهباد های علی بابا!

عرضه کردن محصولات فروشگاه های اینترنتی توسط پهباد ها، کم کم در حال تبدیل شدن به امری عادی است. حال نوبت به یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و زنجیره ای دنیا، Alibaba رسیده است تا این پهباد ها را آزمایش کند. به تازگی بخش بازاریابی آنلاین این شرکت، Taobao، در حال انجام یک آزمایش […]

عرضه کردن محصولات فروشگاه های اینترنتی توسط پهباد ها، کم کم در حال تبدیل شدن به امری عادی است. حال نوبت به یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و زنجیره ای دنیا، Alibaba رسیده است تا این پهباد ها را آزمایش کند.

به تازگی بخش بازاریابی آنلاین این شرکت، Taobao، در حال انجام یک آزمایش واقعی همراه با 450 نفر از شهروندان چینی در شهر های پکن، گوآنگ ژو و شانگهای می باشد و سفارشات چای زنجبیلی را در کمتر از 1 ساعت، پاسخ داده و برای مشتریان ارسال می کند. این سرویس تنها برای 3 روز می باشد و از روز گذشته، یعنی چهارم فوریه آغاز شده است و تا روز ششم فوریه نیز ادامه خواهد داشت. اما طبق گفته ی مسئولان، این آزمایش، می تواند کمک بسیاری به آنها در خدمات رسانی داشته باشد.

البته شاید ناراحت کننده باشد اما شهروندان کشورهایی همچون آمریکا، این پهباد ها را در آسمان شهر خود مشاهده نخواهند کرد چرا که دولت آمریکا این اجازه را به کمپانی های مختلف نخواهد داد و شرکت آمازون نیز، در شرایط بسیار سختی در حال انجام آزمایش های خود در عرضه ی محصولات توسط پهباد ها، می باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال