قابلیت تشخیص آسان پارکینسون در سال 2022

تیمی از محققان استرالیایی بر اساس یک سری کوتاه از کارهای نقاشی و نوشتن ، آزمایشی جهت تشخیص زودهنگام بیماری پارکینسون را تهیه کرده اند. در واقع این تیم محققان استرالیایی از استارت اپ Jesse Medical بوده که آزمایش جدید آنها در سال 2022 به عنوان یک قالب مصرفی ارائه می شود. به گزارش سرویس اخبار […]

تیمی از محققان استرالیایی بر اساس یک سری کوتاه از کارهای نقاشی و نوشتن ، آزمایشی جهت تشخیص زودهنگام بیماری پارکینسون را تهیه کرده اند. در واقع این تیم محققان استرالیایی از استارت اپ Jesse Medical بوده که آزمایش جدید آنها در سال 2022 به عنوان یک قالب مصرفی ارائه می شود.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز، در حال حال تشخیص بیماری پارکینسون امر دشوار بوده و باید از آزمایش های مختلف بهره گرفت. اگر این بیماری به صورت زودهنگام تشخیص داده شود، بسیار حیاتی بوده و موجب خواهد شد تا بهتر کنترل شود و کمتر به بیمار آسیب برساند. هم اکنون آزمایش های مختلفی برای تشخیص این بیماری وجود دارد که باید به آزمایش خون ، آزمایش بو ، آزمایش چشم و حتی آزمایش اشک اشاره کرد.

در واقع تست جدید استارتاپ Jesse Medical تست نقاشی فرد است که به سرعت مشخص می کند آیا بیماری پارکینسون در کار بوده یا خیر. البته آزمایش یک فرآیند بوده که باید به هفت کار مختلف در مهارت نوشتن یا نقاشی ، که با استفاده از یک تبلت دیجیتالی انجام می شود. این نرم افزار موضوع داده را در زمان واقعی ارزیابی کرده ، و آزمایش های اولیه با دقت 93 درصد به تشخیص بیماری پارکینسون در مراحل اولیه پرداختند.

این فناوری برای یک آزمایش تشخیص زودهنگام بهینه شده است ، اما همچنین به عنوان ابزاری برای نظارت بر اثربخشی داروها و پیشرفت بیمار در طول زمان نیز عمل می کند . جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار پزشکی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال