لومیایی برای گرفتن سلفی های با کیفیت در راه است!

پیشتر از یک مدل از لومیا صحبت کردیم که سوپرمن لقب گرفته است و شایعاتی نیز از قبیل صفحه نمایش 4.7 اینچی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی هایی با کیفیت بیشتر درباره ی آن منتشر شده بود. انتظار می رود این تلفن هوشمند در هفته ی سوم یا چهارم آگوست امسال توسط […]

پیشتر از یک مدل از لومیا صحبت کردیم که سوپرمن لقب گرفته است و شایعاتی نیز از قبیل صفحه نمایش 4.7 اینچی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی هایی با کیفیت بیشتر درباره ی آن منتشر شده بود.

انتظار می رود این تلفن هوشمند در هفته ی سوم یا چهارم آگوست امسال توسط اپراتورهای موبایل آمریکایی Verizon و AT&T و با ویندوز فون 8.1 روانه بازار شود.

البته شایعاتی درباره ی رزلوشن 720 در 1280 پیکسل صفحه نمایش و پردازنده ی چهار هسته ای اسنپدراگون 400 نیز شنیده می شود.

احتمالا دوربین اول این گوشی هشت مگاپیکسل باشد و قابلیت عکاسی در نور کم را داشته باشد. مشخصات فنی این لومیای جدید بسیار شبیه به لومیا 720 است ولی امیدواریم طراحی متفاوتی داشته باشد.

اخیرا سونی گوشی هوشمند آندرویدی اکسپریا C3 را معرفی کرده که برای گرفتن سلفی طراحی شده و دلیلی نیست که دستگاه های ویندوزفون از این مزیت بی بهره باشند، بنابراین نوکیا نیز دست به کار شده تا سهمی از دنیای سلفی داشته باشد.

لینک کوتاه ‍| منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال