مارک زاکربرگ مخالفان واکسیناسیون را مورد هدف قرار میدهد

پس از انتشار گزارشی که هفته‏‌ی قبل که به نرخ بسیار پایین واکسیناسیون در مهد کودک های دره ی سیلیکون (Silicon Valley)، وابسته به شرکت های گوگل و دیگر شرکت های تکنولوژی می باشد، پرداخته بود، مدیر عامل شرکت و سایت بزرگ فیسبوک یعنی Mark Zuckerberg یک کتاب که حامی واکسیناسیون است را به مجموعه کتاب های آنلاین خود اضافه کرده […]

پس از انتشار گزارشی که هفته‏‌ی قبل که به نرخ بسیار پایین واکسیناسیون در مهد کودک های دره ی سیلیکون (Silicon Valley)، وابسته به شرکت های گوگل و دیگر شرکت های تکنولوژی می باشد، پرداخته بود، مدیر عامل شرکت و سایت بزرگ فیسبوک یعنی Mark Zuckerberg یک کتاب که حامی واکسیناسیون است را به مجموعه کتاب های آنلاین خود اضافه کرده است.

زاکربرگ مینویسد :این کتاب به بررسی سوالات مردم پرداخته و پس از آن بصورت منطقی توضیح می دهد که چرا شک و تردید ها بی اساس هستند. این کتاب جزو چهار کتاب منتخب زاکربرگ در فیسبوک است که یکی از ده کتاب برتر سال 2014 در نیویورک تایمز نیز انتخاب شد. اواخر روز چهارشنبه در یکی از پست های فیسبوک، مارک زاکربرگ گفت که او این کتاب را بخاطر مباحث مهم و ضروری آن انتخاب کرده است.

هفته پیش پس از شروع سرخک در کالیفرنیا و آلوده شدن صد نفر به آن، مراکز کنترل و پیشگیری ار بیماری اذعان داشتند که شیوع این بیماری به جنبش ضد واکسن مرتبط است. در علم پزشکی روز، این امر به طور کامل روشن است که واکسیناسیون برای سلامت تمام افراد در جامعه مهم است.

در این کتاب به بررسی عملکرد Eula Bliss می پردازد که در جهت از بین بردن ترس جنبش های ضد واکسن، واکسیناسیون را بر روی فرزند جوان خود امتحان کرد. جنبش های ضد واکسن با حمایت مالی از سمت ایالت متحده ادعا می کنند که واکسن منجر به بیماری اوتیسم (autism) می شود، درحالی که حتی هیچ دلیل علمی برای این ادعای خود ندارند.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال