ماسک در مورد ادامه مدیرعاملی در توییتر نظرسنجی برگزار کرد

ایلان ماسک قصد دارد با نظرسنجی در مورد ادامه مدیریت این شبکه اجتماعی تصمیم گیری کرده و ممکن است بر اساس آن از این سمت کناره گیری کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک پیش از رسیدن به مدیرعاملی توییتر بارها در مورد مسائل مختلف نظرسنجی‌هایی را در توییتر برگزار کرده […]

ایلان ماسک قصد دارد با نظرسنجی در مورد ادامه مدیریت این شبکه اجتماعی تصمیم گیری کرده و ممکن است بر اساس آن از این سمت کناره گیری کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک پیش از رسیدن به مدیرعاملی توییتر بارها در مورد مسائل مختلف نظرسنجی‌هایی را در توییتر برگزار کرده بود. به عنوان مثال برخی اقدامات وی از قبیل فروش سهام تسلا به نتایج این نظرسنجی ها بستگی داشت. پس از رسیدن به مدیرعاملی توییتر نیز وی با استفاده از نظرسنجی برخی حساب های مسدود شده را نیز بازگرداند. اکنون ماسک قصد دارد تصمیم گیری برای ادامه مدیرعاملی توییتر را نیز از طریق نظرسنجی انجام دهد.

مدیرعاملی ایلان ماسک در توییتر همراه با تغییرات بسیاری در این شبکه اجتماعی بوده است. وی پس از در اختیار گرفتن توییتر بسیاری از نیروهای قدیمی این پلتفرم را اخراج کرد. همچنین به کاربران اعلام کرد در قبال پرداخت پول می توانند تیک آبی دریافت کنند. به همین دلیل برخی چهره‌های مطرح ترجیح دادند تا توییتر را ترک کنند. طی روزهای گذشته حساب کاربری چند خبرنگار منتقد را نیز مسدود کرده بود. اکنون این شخص قصد دارد تغییرات مربوط به سیاست های اصلی را از طریق نظرسنجی انجام دهد. همچنین ماسک در توییت اخیر خود به خاطر تغییرات ایجاد شده عذرخواهی کرد. پس از آن نیز اولین نظرسنجی در مورد ادامه مدیریت وی آغاز شد.

اولین نظرسنجی در توییتر مربوط به نقش ماسک در این پلتفرم است. وی قصد دارد از این طریق بفهمد در این سمت باقی بماند یا خیر. در هر صورت ماسک مالک توییتر است و تنها از مدیریت آن کنار گیری خواهد کرد. همچنین ماسک اعلام کرد نتیجه این نظرسنجی هر چه باشد آن را پذیرفته و از آن پیروی خواهد کرد. در حال حاضر حدود ۵۶ درصد شرکت کنندگان با کناره گیری او موافق هستند.

البته ماسک پیش از این بارها به موضوع موقتی بودن مدیریت در توییتر اشاره کرده بود. همچنین از یک ماه پیش برنامه ریزی برای پیدا کردن جایگزین خود را آغاز کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال