مایکروسافت لومیا 640 را به برزیل می فرستد!

مایکروسافت در صدد است که به زودی از یکی دیگر از گوشی های ویندوز فون خود سری لومیا با نام لومیا 640 پرده برداری کند. گفته شده این محصول با شماره مدل RM-1109 در ابتدا عازم برزیل خواهد شد زیرا سازمان به تایید سازمان ملی مخابرات برزیل (آناتل) رسیده است. در برخی محافل تکنولوژی مشخصات این گوشی جدید […]

مایکروسافت در صدد است که به زودی از یکی دیگر از گوشی های ویندوز فون خود سری لومیا با نام لومیا 640 پرده برداری کند. گفته شده این محصول با شماره مدل RM-1109 در ابتدا عازم برزیل خواهد شد زیرا سازمان به تایید سازمان ملی مخابرات برزیل (آناتل) رسیده است. در برخی محافل تکنولوژی مشخصات این گوشی جدید لو رفته است. گفته شده این گوشی دارای 2 اسلات سیم کارت بوده و از HSDPA+ پشتیبانی میکند.همچین این گوشی مقرون به صرفه دارای بلوتوث نسخه 4 بوده و دارای قابلیت پخش تلویزیون دیجیتال می باشد و مجهز به یک باتری 2500 میلی آمپر است. از طرفی مایکروسافت در صدد ارائه ویندوز فون 10 است و چیزی که هنوز مشخص نشده این است که لومیا 640 از ویندوز فون 10 برخوردار بوده یا همان ویندوز فون نسخه 8.1 روی آن نصب خواهد بود.

پیش بینی شده که احتمالا مایکروسافت این محصول را به همراه گوشی دیگری از سری لومیا با نام لومیا 645 که از استاندارد LTE پیشتیبانی میکنند را در کنفرانس MWC 2015  رونمایی کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال