مایکروسافت موتور جستجوی Bing را در لاک اسکرین اندروید خود قرار می دهد!

دوست دارید لاک اسکرین تلفن هوشمندتان کیم جذاب تر شود؟ اگر اینگونه است، باید بگوییم که تیم توسعه دهنده ی لاک اسکرین مایکروسافت تصویری را از لاک اسرکرین محبوب خود در Picturesque منتشر کرده اند که در آن، ویژگی های جدید این قفل صفحه ی نمایش مشخص شده است! حالا موتور جستجوی Redmond از این قفل […]

دوست دارید لاک اسکرین تلفن هوشمندتان کیم جذاب تر شود؟ اگر اینگونه است، باید بگوییم که تیم توسعه دهنده ی لاک اسکرین مایکروسافت تصویری را از لاک اسرکرین محبوب خود در Picturesque منتشر کرده اند که در آن، ویژگی های جدید این قفل صفحه ی نمایش مشخص شده است!

حالا موتور جستجوی Redmond از این قفل صفحه ی نمایش حذف شده است و به جای آن، موتور جستجوی محبوب Bing به همراه قابلیت تعویض شدن تصاویر به صورت روزانه، در این لاک اسکرین قرار گرفته است. این تصویر که توسط وب سایت AndroidCentral شکار شده است، این قابلیت را نیز خواهد داشت که تصاویر را بتوانید به گونه ای دلخواه مشاهده کنید، به گونه ای که به عنوان مثال به جای هر روز، هر شش روز یکبار عوض شود.

تماس های از دست رفته و اعلانات تلفن هوشمند شما نیز همچون گذشته، در نسخه ی جدید این قفل صفحه ی نمایش وجود خواهند داشت، البته عملکرد برخی از آنها کمی تغییر کرده است و به گونه ای دیگر عمل می کنند به عنوان مثال می توان به Picturesque اشاره کرد که کاربران می توانند بدون آنکه قفل تلفن خود را باز کنند، به مطالعه ی مقالات بپردازند و یا کاربران هندی می توانند از ویژگی های دینی این نرم افزار، همچون اندازه گیری میزان Muhurat استفاده کنند. البته تمامی این موضوعات شکل کلی قفل صفحه ی نمایش Next Lock Screen را که به همراه کنترل موسیقی در حال پخش و ویژگی های جذاب دیگر می باشد، در خود حفظ کرده است.

اگر دوست دارید هم اکنون این قفل صفحه ی نمایش را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید، می توانید به Google Play از این آدرس مراجعه نمایید. اما آیا مایکروسافت با این کارش یک قدم دیگر به احاطه کردن اندروید نزدیک تر شده است؟! همانطور که می دانید این شرکت، سیانوژن را نیز خریداری کرده است، چیزی که می تواند به دشمنی بزرگ برای اندروید تبدیل شود…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال