مایکروسافت و سامسونگ قصد دارند با همکاری یکدیگر در مقابل اندروید بایستند!

به نظر می رسد شرکت های سامسونگ و مایکروسافت دیگر قصد ندارند تا به دعواهای گذشته خود ادامه دهند و با همکاری دیگر، می خواهند در مقابل سیستم عامل اندروید بایستند. این دو غول بزرگ، به تازگی افدام به امضای توافق نامه ی همکاری ای کرده اند که می تواند روند فعالیت ها و پیشرفت […]

به نظر می رسد شرکت های سامسونگ و مایکروسافت دیگر قصد ندارند تا به دعواهای گذشته خود ادامه دهند و با همکاری دیگر، می خواهند در مقابل سیستم عامل اندروید بایستند. این دو غول بزرگ، به تازگی افدام به امضای توافق نامه ی همکاری ای کرده اند که می تواند روند فعالیت ها و پیشرفت های هر دو شرکت را بهبود بخشد.

البته هنوز مشخص نشده است که توافق اصلی این دو شرکت بر سر چه چیزی می باشد و محتوای آن، کاملا محرمانه است. همچنین امتیازاتی که این دو شرکت در این توافق نامه برای یکدیگر قائل شده اند، هنوز مشخص نیست اما می توان حدس هایی زد.

به نظر می رسد سامسونگ فصد دارد تا پرچم دار های خود را به ویندوز 10 مجهز کند، نسخه ی جدید از سیستم عامل تلفن های هوشمند که می تواند به شدت برای آینده ی اندروید خطرناک باشد. از سوی دیگر، اخبار بسیاری پیرامون نسخه های متعدد تلفن های هوشمند سامسونگ که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند، در حال معرفی شدن می باشد.

هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و به محض انتشار اخبار بیشتر، می توانید از آخرین جزئیات با خبر شوید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال