مایکروسافت People Sense را برای ویندوزفون ارائه میکند

گزارشات وبسایت اسپانیایی Microsoft Place حاکی از آن است که مایکروسافت در حال توسعه و طراحی اپلیکشنی با نام People Sense برای پتلفرم دوست داشتنی ویندوز فون می باشد. این اپلیکیشن که در حال حاضر با اسم رمز Buddy Aware مراحل توسعه خود را میگذراند , دارای قابلیت ادغام و ترکیب نقشه های بینگ، سرویس […]

گزارشات وبسایت اسپانیایی Microsoft Place حاکی از آن است که مایکروسافت در حال توسعه و طراحی اپلیکشنی با نام People Sense برای پتلفرم دوست داشتنی ویندوز فون می باشد. این اپلیکیشن که در حال حاضر با اسم رمز Buddy Aware مراحل توسعه خود را میگذراند , دارای قابلیت ادغام و ترکیب نقشه های بینگ، سرویس پیام رسانی و تماس های تلفنی به صورت یکجا را دارا می باشد. آنطور که وب سایت Microsoft Place ادعا کرده این سرویس در طول مراحل توسعه، عملکردی بسیار خوب و رضایت بخش داشته و میتواند همانند یک نسخه نهایی به خوبی کار کرده و بازدهی مناسب داشته باشد. نحوه کار آن به این صورت است که به جز دیدن محل قرار گیری و موقعیت مکانی دوستانتان به شکل لحظه ای، به شما مسیرهایی را نیز پیشنهاد می دهد که توسط آنها می توانید به سریع ترین شکل ممکن به محل  آنها برسید و یا با دوستان خود تماس گرفته و پیام بفرستید.

زمان عرضه و انتشار People Sense هنوز اعلام نشده و مشخص نشده است که آیا مایکروسافت برنامه برای عرضه این نرم افزار در سیستم عامل های اندروید و ios دارد و یا فعلا باید قید آنها را زد.

برای مشاهده جزئیات کوتاهی از این اپلیکیشن می توانید ویدیو آن را از اینجا مشاهده کنید

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال