مدیاتک و پردازنده قدرتمند و مقرون به صرفه ی جدیدش

اخباری که از چین منتشر شده حاکی از معرفی یک پردازنده ی ارزان و قوی توسط شرکت معروف مدیاتک است که در روز 15 جولای یعنی فردا معرفی خواهد شد. بر اساس اخبار این پردازنده مدل MT6595 با هشت هسته ای 32 بیتی است و به تلفن هایهوشمند، قابلیت پشتیبانی از شبکه های  4G LTE و صفحه نمایش […]

اخباری که از چین منتشر شده حاکی از معرفی یک پردازنده ی ارزان و قوی توسط شرکت معروف مدیاتک است که در روز 15 جولای یعنی فردا معرفی خواهد شد. بر اساس اخبار این پردازنده مدل MT6595 با هشت هسته ای 32 بیتی است و به تلفن هایهوشمند، قابلیت پشتیبانی از شبکه های  4G LTE و صفحه نمایش های QuadHD را می دهد و همچنین این پردازنده رکورد 2.5 گیگاهرتز را در سرعت می زند.

این چیپست از چهار هسته ی Cortex-A17 و چهار هسته ی Cortex-A7 تشکیل شده است. اما اگر این شرکت بتواند پردازنده را به حدی قوی سازد که از قابلیت هایی همچون ضبط ویدئو با کیفیت 4K  پشتیبانی کند، می توان آن را پردازنده های غول های ارزان قیمت بعدی آسیا نامید.

این پردازنده در سه آپشن 2GHz، 2.1-2.2GHz و 2.4-2.5GHz عرضه خواهد شد. همچنین گفته می شود مدیا تک تا پایان امسال نسخه ی 64 بیتی این پردازنده را نیز عرضه خواهد کرد.

این کمپانی امیدوار است 15 میلیون قطعه از این پردازنده را با قابلیت LTE به فروش برساند. ازآنجایی که کمپانی های چینی به دنبال گسترش استفاده از شبکه های 4G با فروش 160 میلیون تلفن هوشمند با قیمت مناسب هستند؛ پس فروش 15 میلیونی این پردازنده آرزوی محالی نیست.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال