مرورگر اینترنتی اسپارتان از extensions (گسترش دهنده ها) پشتیبانی خواهد کرد

مرورگر اسپارتان که اخیراً توسط شرکت مایکروسافت معرفی شده است، از extensions یا گسترش دهنده های گوگل کروم پشتیبانی خواهد کرد. تیم توسعه دهنده ی این مرورگر در خبری در شبکه ی اجتماعی توییتر، این مطلب را تأیید کرد. extensions یا گسترش دهنده ها در بروز رسانی های آینده به پروژه اسپارتان اضافه خواهند شد. هنوز […]

مرورگر اسپارتان که اخیراً توسط شرکت مایکروسافت معرفی شده است، از extensions یا گسترش دهنده های گوگل کروم پشتیبانی خواهد کرد. تیم توسعه دهنده ی این مرورگر در خبری در شبکه ی اجتماعی توییتر، این مطلب را تأیید کرد.

extensions یا گسترش دهنده ها در بروز رسانی های آینده به پروژه اسپارتان اضافه خواهند شد. هنوز اطلاعات جزئیات این خبر منتشر نشده است.
گزارش ها حاکی از آن هستند که مایکروسافت در حال بررسی گزینه هایی برای صدور مجوز برای انتقال گسترش دهنده های مرورگر کروم توسط توسعه دهنده های آنها، می باشد. این اقدام توسط مایکروسافت به این شرکت کمک خواهد کرد تا هرچه سریعتر این ویژگی جدید را در مرورگر اسپارتان توسعه دهد.

مسلماً معرفی پروژه ی اسپارتان به اندازه ی معرفی ویندوز 10 قابل توجه می باشد. این مرورگر بخشی از آخرین نسخه ی سیستم عامل ویندوز، هم در دستگاه های تلفن همراه و هم رایانه های شخصی می باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال