مشخصات سرفیس پرو ۸ با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی و ویندوز ۱۱

مایکروسافت سرفیس پرو ۸ را با نمایشگر ۱۳ اینچی نرخ رفرش ۱۲۰ رونمایی کرد. به نظر می رسد سرفیس پرو ۸ با حاشیه‌ای کمتر نسبت به نسل قبل و همچنین پشتیبانی از تاندربولت ۴ به یک محصول جذاب برای کاربران تبدیل شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرفیس پرو ۸ با […]

مایکروسافت سرفیس پرو ۸ را با نمایشگر ۱۳ اینچی نرخ رفرش ۱۲۰ رونمایی کرد. به نظر می رسد سرفیس پرو ۸ با حاشیه‌ای کمتر نسبت به نسل قبل و همچنین پشتیبانی از تاندربولت ۴ به یک محصول جذاب برای کاربران تبدیل شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرفیس پرو ۸ با استفاده از پردازنده های قدرتمند به بازار عرضه خواهد شد که می تواند همراه با سیستم عامل ویندوز ۱۱ انتخاب بسیاری از کاربران باشد.

نمایشگر ۱۳ اینچی PixelSense این دستگاه نسبت به مدل های قبلی بزرگتر و رزولوشن بالاتری دارد. این نمایشگر با پشتیبانی از دالبی ویژه و فناوری رنگ تطبیقی طراحی شبیه به سرفیس پرو ایکس دارد. علاوه بر آن نمایشگر آن از نوع ۱۲۰ هرتزی پویا خواهد بود. به طوری که قابلیت رفرش ریت داینامیک باعث خواهد شد تا مصرف انرژی نیز کاهش یابد.

 کیبورد Surface Pro Signature دستگاه همراه با جایگاهی برای قرارگیری قلم همانند سرفیس پرو ایکس خواهد بود. قلم این محصول نیز از موتور هپتیک بهره خواهد برد و درون کیبورد شارژ میشود. ویژگی اصلی سرفیس پرو جدید پشتیبانی از تاندربولت ۴ است. دیگر پورت های قدیمی USB در آن دیده نمیشود و همچنین دو پورت USB-C تاندربولت ۴ و پروت مخصوص شارژ در آن تعبیه شده است.

دوربین اصلی سرفیس پرو به ۱۰ مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است و همچنین می تواند از فیلمبرداری 4k پشتیبانی کند. در این سرفیس از پردازنده های چهار هسته ای نسل یازدهم به همراه ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه استفاده شد. همچنین انتخاب بین پردازنده های Core i5 یا Core i7 برای کاربران وجود دارد.

مایکروسافت معتقد است در نسل جدید سرفیس پرو ۸ عملکرد سی پی یو تا ۴۰ درصد افزایش دارد و در گرافیک نیز عملکرد آن تا ۷۴ درصد نسبت به مدل های قبلی سریعتر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال