مشخصات فنی لو رفته از HTC A55 Desire تلفنی قوی تر از One M9 را نشان میدهد!

این ورز ها شایعات زیادی در حال منتشر شدن پیرامون تلفن هوشمندی جدید از سوی شرکت HTC، با اسم رمز A55 می باشد که به نظر، پرچم دار جدید شرکت اچ تی سی خواهد بود. برخی از افراد معتقدند، این تلفن هوشمند، همان HTC One M9 می باشد و در کنگره ی جهانی موبایل 2015 […]

این ورز ها شایعات زیادی در حال منتشر شدن پیرامون تلفن هوشمندی جدید از سوی شرکت HTC، با اسم رمز A55 می باشد که به نظر، پرچم دار جدید شرکت اچ تی سی خواهد بود. برخی از افراد معتقدند، این تلفن هوشمند، همان HTC One M9 می باشد و در کنگره ی جهانی موبایل 2015 معرفی می شود، اما اینگونه به نظر نمی رسد…

از آنجایی می توان این تلفن را یک محصول جدید دانست که همراه نام آن، Desire نیز آمده است. البته مشخصات فنی فوق العاده سطح بالا هستند ولی با مشخصاتی که پیشتر در رابطه با تلفن هوشمند One M9 منتشر شده است تفاوت های زیادی دارند. طبق مشخصات فنی این تلفن هوشمند، ما با یک محصول کاملا قدرتمند رو به رو هستیم و اگر مشخصات منتشر شده از آن، حقیقت داشته باشد، تلفن هوشمند A55 Desire از پردازنده ی 8 هسته ای 64 بیتی با کلاک 2 گیگاهرتز، 3 گیگابایت حافظه ی رم و صفحه ی نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1440×2560 بهره می برد.

همچنین، اعلام شده است که دوربین پشتی این تلفن هوشمند، 20 مگاپیکسلی بوده و همراه آن نیز یک فلاش LED قرار گرفته است و در قسمت جلویی آن نیز، یک دوربین 13 مگاپیکسلی (و شاید یک سنسور 4 اولتراپیکسلی اچ تی سی) تعبیه شده است.

اطلاعات لو رفته بیان می کند که تلفن هوشمند A55 Desire، حافظه ی ذخیره سازی 32 گیگابایتی خواهد داشت و از یک باتری کمتر از 3000 میلی آمپر ساعتی، بلوتوث نسخه ی 4.1، اندروید 5.0، رابط کاربری Sense 7.0 وتکنولوژی صوتی BoomSound بهره خواهد برد و در رنگ های سفید، طلایی و طلایی تیره عرضه خواهد شد.

قرار است این تلفن هوشمند در در مدل مختلف، یکی برای بازار های اروپا، آسیای مرکزی و آفریقا و دیگری با پشتیبانی از دو سیم کارت برای سایر کشورهای آسیا عرضه شود. همچنین این شایعه اذعان می دارد که این تلفن هوشمند در ماه فوریه عرضه خواهد شد و احتمالا، یکی از برنامه های شرکت اچ تی سی برای مراسم کنگره ی جهانی موبایل 2015 نیز خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال