مطالعه نحوه مهاجرت آبزیان از فضا

“DVM” اصطلاحی است که به مهاجرت روزانه موجودات میکروسکوپی ساکن آبها اطلاق می گردد. همزمان با طلوع و غروب آفتاب دسته های بزرگی از کریلها ، هشت پاهای کوچک ، لارو خرچنگها و ماهیهای کوچک در بزرگترین مهاجرت شناخته شده موجودات جهان شرکت می کنند. ناسا با همکاری آژانس فضایی فرانسه در فاصله سالهای 2017-2008 […]

“DVM” اصطلاحی است که به مهاجرت روزانه موجودات میکروسکوپی ساکن آبها اطلاق می گردد. همزمان با طلوع و غروب آفتاب دسته های بزرگی از کریلها ، هشت پاهای کوچک ، لارو خرچنگها و ماهیهای کوچک در بزرگترین مهاجرت شناخته شده موجودات جهان شرکت می کنند. ناسا با همکاری آژانس فضایی فرانسه در فاصله سالهای 2017-2008 با استفاده از سیستم لیزری لیدار و ماهواره کالیپسو به بررسی DVM  های زوپلانکتونها تا عمق 20 متری پرداخته است.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، لیزر فضایی لیدار امکان مطالعه جامعی درباره این موجودات ذره بینی را با استفاده از نمونه برداری های 16 ساعت در هر ده روز فراهم کرد. نتایج این پژوهش برای دریانوردان و ماهیگیران بسیار با ارزش است بعلاوه  اطلاعات بدست آمده موجب درک بهتر دانشمندان از سیستم چرخه کربنی کره زمین می شود. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال